کد خبر: ۷۶۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۸۱
باهدف رونق اقتصادی ، ایجاد درآمد پایدار و رضایتمندی مردم ؛
باتاکید دکتر انصاری لاری مبنی برعدم افزایش نرخ ارائه خدمات در بخش های مختلف ، تعرفه های خدمات مرکز همایش ها ، تالار شهر و نمایشگاه های بین المللی کیش امسال تغییر نمی کند.
تعرفه های خدمات نمایشگاهی و همایشی کیش در سال 97 تغییر نمی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، براساس تاکید دکتر انصاری لاری مبنی برعدم افزایش نرخ ارائه خدمات در بخش های مختلف و با هدف رونق اقتصادی منطقه و ایجاد درآمد های پایدار برای فعالان بخشهای اقتصادی ، بازرگانی و توسعه ای و حمایت همه جانبه از مشارکت کنندگان و مجریان برگزاری نمایشگاه ها ، همایش ها و جشنواره ها، تعرفه های مربوط به بهره برداری از امکانات مرکز همایش ها ، تالارشهر وسالن  نمایشگاه های بین المللی کیش  در سال 97 مانند پارسال و بدون هیچگونه افزایش نرخ ارائه می شود.

بر اساس این گزارش اجرای این طرح بیانگر دیدگاه مشتری مداری  سازمان منطقه آزاد کیش در جهت حفظ بازارهای اقتصادی ، گردشگری و تامین انتظارات مخاطبان و پاسخگویی شایسته به درخواست های آنها است که جذب گردشگران بیشتر و افزایش رضایتمندی ساکنان را به همراه خواهد داشت .

مجموعه نمایشگاههای بین المللی ، تالار همایش های بین المللی و تالار شهر کیش با امکانات و تجهیزات پیشرفته و ارائه خدمات مطلوب و استاندارد، در جذب گردشگران بیشتر و رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارند.

لازم به ذکر است شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش که از جمله شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است و ارائه خدمات در مجموعه نمایشگاههای بین المللی ، تالار همایش های بین المللی و تالار شهر کیش را برعهده دارد باهدف جلب بیشتر رضایت مشتریان و مخاطبان در تمامی حوزه های فعالیت خود، سنجش رضایتمندی  آنها از خدمات دریافتی را در دستور کار قرار داده است. به همین دلیل با برنامه ریزی های اصولی و در راستای اقدامات اصلاحی در روند ارائه خدمات،  سیستم مدیریت کیفیت در این شرکت ایجاد و استانداردهای بین المللی ISO10004، ISO10002، ISO9001 نیز دریافت شد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: