کد خبر: ۷۶۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۳۱۸
یعنی همه چیز کنفدراسیون فوتبال آسیا معرکه است. اصلا آدم این تشکیلات را که می‌بیند تازه متوجه می‌شود زندگی در آسیا یعنی چی و منظور شاعر از «جبر جغرافیایی» چه بوده؟
در مورد انتخاب یک پرسپولیسی/ انصافا بازی‌ها را می‌بینید؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، یعنی همه چیز کنفدراسیون فوتبال آسیا معرکه است. اصلا آدم این تشکیلات را که می‌بیند تازه متوجه می‌شود زندگی در آسیا یعنی چی و منظور شاعر از «جبر جغرافیایی» چه بوده؟

 

لیگ قهرمانان آسیا هم پر از اتفاقاتی است که گاه و بیگاه هنر ناب آقایان را به رخ می‌کشد.

 

دوستان در تازه‌ترین شاهکارشان صادق محرمی را در ترکیب تیم منتخب هفته قرار داده‌اند، اما پست بازی‌اش را دفاع چپ در نظر گرفته‌اند!

 

یعنی محرمی جلوی السد 90دقیقه در سمت راست آتش‌بازی کرد و آخرش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، اما AFC او را در سمت چپ ترکیبش قرار داد. تازه این دومین بار است که چنین اتفاقی در مورد محرمی رخ می‌دهد. به نوشته بانک ورزش، شاید مسوولان کنفدراسیون بازی‌ها را درست و حسابی نمی‌بینند، شاید هم روی سکوهای «روبه‌روی جایگاه» می‌نشینند و چپ و راست را اشتباه می‌گیرند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: