کد خبر: ۷۶۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۷۹۳
نمایندگان پس از مخالفت با دوفوریت طرح تعیین ضوابط حقوق ورودی خودروهای سواری وارداتی و ساماندهی بازار خودرو با یک فوریت آن موافقت کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح دوفوریتی تعیین ضوابط حقوق ورودی خودروهای سواری وارداتی و ساماندهی بازار خودرو اختصاص داشت، پس از مخالفت با دوفوریت این طرح، با تصویب آن با قید یک فوریت موافقت کردند.

در ماده واحده این طرح که دوفوریت آن با ۱۴۲ رأی موافق، ۷۶ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۱ نماینده حاضر در صحن مخالفت شد، آمده است: به منظور ساماندهی واردات خودرو و تعیین حقوق ورودی موثر با هدف دستیابی به افزایش رقابت پذیری و کیفیت خودروهای تولید داخل، افزایش استاندارهای ایمنی و زیست محیطی، کاهش آلایندگی، کاهش مصرف سوخت و مدیریت بر واردات و بازار خودرو، دولت مکلف است حقوق ورودی خودروهای سواری را براساس حجم موتور، میزان مصرف سوخت و میزان آلایندگی به صورت پلکانی و هدفمند تا سقف حقوق ورودی ۵۵ درصد ظرف مدت سه ماه پس از ابلاغ این قانون تعیین کند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در ادامه یک فوریت این طرح به رأی گذاشتند که با ۱۶۲ رأی موافق، ۶۸ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۱ نماینده حاضر در صحن با آن موافقت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
با سلام
یکی از مخالفین این طرح آريالای قاضی پور بودند
که دوست دارم خدمت آقای ایشون بگم که خیانتی که شما و امثال شما و خودروسازان داخلی به این ملت کردن دشمنان انقلاب نکردن با افزایش تصادفات و مرگ و میر و نقص عضو و هزینه های ناشی از اینها
اقتصاد فردی و اجتماعی کشور را فلج کرده
ای کاش نمایندگانی مثل شما کمی مطالعه داشتند و اینقدر سطحی نگر نبودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
این چه مجلسی که بررسی یک موضوع مهم وکلاهبرداری دولتی برایشان اهمیتی ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
اگه قیمتها مثل سال ۱۳۹۶ بشه معلومه که تو این مملکت قانونی وجود داره با وجود ابلاغ بخشنامه به تمام واردکنندگان خودرو راجع به خودروهای هیبریدی هنوز هم هیچ کاهش قیمتی صورت نگرفته یعنی دیگه تو این مملکت هر کسی ساز خودشو داره میزنه خدا عاقبت همه این مردم بدبخت رنج کشیده را به خیر کنه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: