کد خبر: ۷۶۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۷۹۷
این بانک به منظور قدردانی از حسن اعتماد مشتریان، با تنوع در سپرده‌های ارزی مدت‌دار خود، امکان سپرده‌گذاری ارزی کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه علاوه بر روش‌های قبلی که به صورت حساب‌های یک ماهه، سه ماهه، شش‌ماهه و یکساله بوده است، را فراهم آورده است. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب های ارزی کوتاه مدت ویژه سه ماهه 100 دلار آمریکا یا یورو و 500 درهم امارات می باشد.

تسهیلات ویژه و منحصربفرد ارزی بانک سرمایهبانک سرمایه در راستای سیاست‌های ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی و به منظور قدردانی از حسن اعتماد مشتریان، خدمت جدیدی تحت عنوان «سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه سه ماهه ارزی» ارائه نموده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی  بانک سرمایه، این بانک به منظور قدردانی از حسن اعتماد مشتریان، با تنوع در سپرده‌های ارزی مدت‌دار خود، امکان سپرده‌گذاری ارزی کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه علاوه بر روش‌های قبلی که به صورت حساب‌های یک ماهه، سه ماهه، شش‌ماهه و یکساله بوده است، را فراهم آورده است. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب های ارزی کوتاه مدت ویژه سه ماهه 100 دلار آمریکا یا یورو و 500 درهم امارات می باشد.

این گزارش می‌افزاید بانک سرمایه متعهد است به هنگام درخواست متقاضی، نسبت به عودت عین مبلغ سپرده (درخصوص سپرده های با منشا اسکناس) به انضمام سود متعلقه به صورت ارز به سپرده‌گذاران محترم مبادرت نماید.

گفتنی است کلیه شعب ارزی بانک سرمایه در سراسر کشور آمادگی افتتاح سپرده‌های ارزی مدت‌دار را بر اساس درخواست مشتریان دارند.

هم‌میهنان ارجمند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbsnk.ir مراجعه کرده و یا با صدای سرمایه به شماره 4373 تماس حاصل نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: