کد خبر: ۷۶۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۵۹
احمد نورالهی احتمالا در فصل آینده برخلاف این فصل یکی از بازیکنان اصلی برانکو خواهد بود.
جایگاه یک ستاره در پرسپولیس/ روزهای روشن

به گزارش خبرداغ ، احمد نورالهی احتمالا در فصل آینده برخلاف این فصل یکی از بازیکنان اصلی برانکو خواهد بود. 


امسال، سال خوبی برای احمد نورالهی نبود. او که با سختی‌ها و حرف و حدیث‌های زیاد توانست بالاخره از سربازی پردردسرش به تیم سابقش بازگردد نتوانست روزهای خوبی در این تیم داشته باشد.

 

پیش از جدایی نورالهی، دلیل نیمکت‌نشینی او سیستم برانکو و استفاده از یک هافبک دفاعی عنوان می‌شد. همچنین برانکو بارها در پاسخ به این سوال که در سیستم جدیدش با دو هافبک دفاعی چرا از ربیع‌خواه استفاده می‌کند پاسخ داده بود که گزینه بهتری ندارد. همین اتفاقات این پیش‌بینی را بوجود آورده بود که نورالهی به محض بازگشت به پرسپولیس می‌تواند به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شده و خیال هواداران را هم راحت کند.

 

این اتفاق نه تنها نیفتاد که حتی مصدومیت ربیع‌خواه و مشکلات کمال کامیابی‌نیا هم نتوانست نورالهی را به لیست یازده نفره برساند. برانکو ترجیح داد از ماهینی در پست غیرتخصصی‌اش استفاده کند اما نورالهی را در پست تخصصی‌اش به بازی نگیرد. 


با توجه به شرایطی که او امسال در پرسپولیس داشته و انتخاب‌های برانکو برای پست هافبک دفاعی شاید این‌طور به نظر بیاید که او هم مانند مسلمان بهتر است به دنبال گزینه جدایی باشد. این راه‌حل شاید در ابتدا منطقی به نظر بیاید اما با بررسی شرایط پرسپولیس در فصل آینده پیش‌بینی می‌شود که نورالهی بتواند جایگاه اصلی‌اش را در ترکیب این تیم پیدا کند. نورالهی، کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه و ماهینی تمام گزینه‌های برانکو برای پست هافبک دفاعی در این فصل بوده‌اند.


ربیع‌خواه مصدوم شده است و ماهینی هم در صورت قطعی شدن جدایی محرمی باید به پست اصلی‌اش بازگردد. بدین ترتیب برای برانکو در این پست فقط دو گزینه باقی می‌ماند، نوراللهی و کامیابی‌نیا (در صورت تمدید قرارداد). به نوشته نود، اگر او بخواهد به سیستم بازی‌اش با دو هافبک دفاعی در فصل آینده هم ادامه دهد به جز نورالهی و کامیابی‌نیا بازیکن دیگری را در اختیار ندارد و با این شرایط حضور شماره ۸ قرمزها در ترکیب اصلی تضمین شده است و با این شرایط بعید است که او به فکر جدایی از پرسپولیس بیفتد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: