کد خبر: ۷۶۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۶۰۳
محمد انصاری مدافع 26 ساله پرسپولیس یکی از بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می‌شود. او تیرماه سال 1394 به عنوان بازیکن آزمایشی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و پس از یک هفته تمرین توانست نظر مساعد برانکو را برای عقد قرارداد جلب کند.
شرط جالب ستاره پرسپولیس برای تمدید قراردادبه گزارش خبرداغ ، انصاری 29 تیرماه سال 1394 قراردادی 2 ساله با پرسپولیس به امضا رساند که تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. او یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شود که توانایی بازی در دو پست دفاع وسط و دفاع چپ را توأمان داراست. یک مدافع باهوش و تکنیکی که خیلی از مربیان آرزوی داشتن او را دارند اما همان‌طور که نوشتیم ویژگی بارز محمد انصاری اخلاق نیکوی او است. در همین راستا شنیدیم محمد انصاری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرط جالب و در عین حال تأمل‌برانگیزی گذاشته و به مسئولان باشگاه گفته است: «اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بماند در این تیم می‌مانم. در صورتی هم که پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس باز شود به یکی از پیشنهادات خارجی خود پاسخ مثبت می‌دهم و می‌روم!»

 

محمد انصاری سال گذشته هم از لیگ چین پیشنهاد داشت اما به خاطر نیاز پرسپولیس و برانکو در این تیم ماند. شنیدیم در حال حاضر پیشنهاداتی از لیگ پرتغال، بلژیک، چین و قطر به محمد انصاری رسیده است که در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس او این تیم را  ترک می‌کند چون باشگاه می‌تواند به جای این مدافع چپ‌پا بازیکن جدید بخرد. بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم می‌تواند محمد انصاری خوش‌اخلاق را معرفتی در این تیم نگه دارد!

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: