کد خبر: ۷۶۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای انتخاب زوج امید ابراهیمی در خط میانی مردد است.
چه کسی زوج هافبک استقلال مقابل پیکان می‌شود؟به گزارش خبرداغ ، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای انتخاب زوج امید ابراهیمی در خط میانی مردد است.


روزبه چشمی به دلیل مصدومیت در تمرینات یکی دو روز اخیر استقلال اختصاصی کار کرده و به احتمال زیاد در بازی مقابل پیکان حضور نخواهد داشت. 


به این ترتیب، شفر از زوج آرمین سهرابیان – پژمان منتظری در خط دفاع استفاده می‌کند. در خط میانی، استقلال امید ابراهیمی را دارد، اما باید بازیکنی در کنارش قرار بگیرد. شفر برای زوج ابراهیمی دو بازیکن مدنظر دارد، نخست بویان هافبک مقدونیه‌ای و دیگری داریوش شجاعیان. به نوشته میزان، شجاعیان در بازی برابر الهلال عربستان در خط میانی بازی کرد و عملکرد نسبتا خوبی داشت. به همین دلیل، شفر برای انتخاب زوج ابراهیمی در دیدار مقابل پیکان مردد است و باید دید چه کسی را میان این گزینه‌ها انتخاب می‌کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: