کد خبر: ۷۶۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۸
استقلال به عنوان صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان به مرحله بعدی صعود کرد.
دستاورد بزرگ شفر برای استقلالبه گزارش خبرداغ ، استقلال در نبود سه هافبک تدافعی اصلی تیم موفق شد در اکثر دقایق بازی زهر حملات الهلال را به خوبی بگیرد.

 

این اتفاق فقط با یک دفاع تیمی منسجم به دست می‌آمد که شفر موفق شد آن را با بازیکنان‌اش در زمین پیاده کند. استقلال بعد از حضور شفر تلاش برای رسیدن به یک دفاع تیمی منسجم را شروع کرد و حالا در روزهای پایانی فصل شفر می‌تواند ادعا کند که این فهم را در بازیکنان‌اش به وجود آورده که خوب و منسجم و در کنار هم دفاع کنند.

 

استقلال حالا در بازی برابر الهلال و در غیاب ابراهیمی، چشمی و باقری، مهمترین هافبک‌های دفاعی تیم، همچنان استوار و محکم برابر حملات حریف می‌ایستد و شجاعیان نقش دفاعی این بازیکنان را به عهده می‌گیرد. به نوشته خبرآنلاین، شفر نظم تیمی را به استقلال برگرداننده و نشان داده این تیم متکی به ستاره ها نیست.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: