کد خبر: ۷۶۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۷۲۳
سایت باشگاه پرسپولیس اخیرا رویه عجیبی را پیش گرفته و با به کار بردن تیترهای غلو آمیز و اغراق در مسائل مربوط به این تیم کاری می‌کند که معمولا هیچ باشگاهی در دنیا انجام نمی‌دهد.
یک هشدار مهم به باشگاه پرسپولیس؛ خطرناک استبه گزارش خبرداغ ، سایت باشگاه پرسپولیس اخیرا رویه عجیبی را پیش گرفته و با به کار بردن تیترهای غلو آمیز و اغراق در مسائل مربوط به این تیم کاری می‌کند که معمولا هیچ باشگاهی در دنیا انجام نمی‌دهد.

 

برای مثال وقتی مشخص شد الجزیره امارات حریف پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان شده سایت رسمی باشگاه تیتر زد: «افتخار مصاف با دبل قهرمان ایران برای الجزیره». همه آنهایی که با وبسایت‌های رسمی باشگاه‌های بزرگ و کوچک دنیا آشنا هستند تا به حال ندیده‌اند در سایت رسمی یک باشگاه با چنین عباراتی از تیم خودی تعریف شود و حریف را تحقیر کنند. در واقع امروز سایت رسمی باشگاه پسپولیس در برخی موارد کارهایی انجام می‌دهد که غالبا سایت‌های هواداری انجام می‌دهند و این زیبنده رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نیست.

 

مثلا این تیتر گزارش بازی پرسپولیس - السد را نگاه کنید: «پرسپولیس نماینده قطر را درهم کوبید و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد». به گزارش وکیل ملت، همه می‌دانند استفاده از عبارت «درهم کوبیدن» مربوط به زمانی است که تیمی موفق به شکست پرگل حریف شود نه اینکه در یک بازی پایاپای و فشرده با کمی چاشنی خوش‌شانسی با کمترین اختلاف گل برنده شود. کاش سایت باشگاه پرسپولیس اجازه تعریف و تمجید و حتی پرداختن به اتفاقات بزرگی که این تیم رقم زده را به سایت‌های خبری و استفاده از این عبارات غلوآمیز را به سایت‌های هواداری واگذار می‌کر‌د چرا‌که شیوه فعلی در دنیا مرسوم نیست و بیشتر عملکرد سایتی که در پوشش اخبار و عکس‌های مسابقات و تمرینات پرسپولیس عملکرد خوبی داشته را زیر سوال می برد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: