کد خبر: ۷۶۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۲۵۳
یک دختر فراری با مراجعه به پلیس مشهد از فرشاد شکایت کرد.
پسری که می گفت حاضر است جانش را برایم فدا کند،به بهانه خرید ساندویچ مرا قال گذاشت و رفت/ حقیقت را به مأموران انتظامی گفتم
به گزارش خبرداغ،او گفت: فرشاد حرف‌های قشنگی می‌زد و برایم رؤیا‌های زیبایی ساخته بود. من یک دل نه صد دل عاشق او شده بودم و اگر یک روز صدایش را نمی‌شنیدم احساس دل‌تنگی می‌کردم.


چند ماه گذشت. وقتی از فرشاد خواستم به خواستگاری‌ام بیاید بهانه‌ای جور کرد و گفت پدر و مادرش آدم‌های سخت‌گیری هستند و نمی‌گذارند این ازدواج سر بگیرد. با شنیدن حرف‌های او ناامید شده بودم و حتی چند‌روز‌ی هم به تماس‌های تلفنی‌اش پاسخ ندادم، اما وقتی دوباره وارد فضای مجازی شدم برایم پیام فرستاد و ابراز عشق و علاقه کرد. اعصابم به هم ریخته بود. می‌گفت باید هر دو خانواده را درمقابل کار انجام شده قرار بدهیم. نمی‌فهمیدم چه می‌گوید و راستش را بخواهید با ۱۷سال سن اصلا عقلم به این حرف‌ها قد نمی‌داد. بالاخره حرفش را واضح بیان کرد‌. به پیشنهاد فرشاد از خانه فرار کردم و از تهران به مشهد آمدیم. می‌گفت: چند روزی اینجا می‌مانیم و بعد هم به یکی از کشورهای همسایه فرار می‌کنیم و زندگی جدیدی برای خودمان تشکیل می‌دهیم.

بدون آنکه به عاقبت این کار احمقانه فکر کنم با آرزوهای واهی پا در مسیری گذاشتم که آبرو و حیثیتم را به باد داد و روسیاه و شرمنده شدم. فرشاد مرا به خانه یکی از دوستانش برد‌. ولی هنوز چندساعتی نگذشته بود که از حرف‌هایش فهمیدم پشیمان شده است.

من هم دلهره داشتم و پشیمان شده بودم‌. بیرون آمدیم تا در خیابان قدم بزنیم. در خیابانی شلوغ‌، فرشاد به بهانه خرید ساندویچ رهایم کرد و غیبش زد. حدود دو ساعت کنار پیاده‌رو منتظر ماندم و تازه فهمیدم چه رودستی خورده‌ام. پسری که ادعا می‌کرد حاضر است جانش را برایم فدا کند، پول‌هایم را برداشته و فرار کرده بود.

نمی‌دانستم چه کار کنم. پولی هم نداشتم که به تهران برگردم. پس از ۱۰ ساعت در‌به‌دری در حالی که چشم‌هایم را ازخستگی نمی‌توانستم باز نگه دارم و گرسنگی نای راه رفتن برایم نگذاشته بود، پلیس مرا پیدا کرد. حقیقت را به مأموران انتظامی گفتم ، آن‌ها هم خانواده‌ام را در جریان قرار دادند.

رکنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: