کد خبر: ۷۶۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۴۵۶
سرمربی استقلال باید انتخاب کند در 2 بازی آخر خود از کدام دروازه بانش استفاده کند.
استقلال لیگ را با رحمتی تمام می‌کند یا حسینی؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سرمربی استقلال باید انتخاب کند در 2 بازی آخر خود از کدام دروازه بانش استفاده کند.


مهدی رحمتی در بازی با الهلال در ترکیب استقلال به میدان رفت و با دو واکنش زیبا موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد اما حالا شفر باید برای بازی با پیکان و سپاهان دروازه بان تیمش را انتخاب کند.


شفر پیش از این صراحتا اعلام کرد که دروازه بان تیمش در لیگ سیدحسین حسینی است و در جام حذفی مهدی رحمتی اما چون رحمتی باید روز سیزدهم اردیبهشت در فینال جام حذفی درون دروازه استقلال قرار بگیرد احتمال دارد در این 2 بازی هم از رحمتی استفاده کند. به نوشته ورزش سه، البته با توجه به این که رحمتی در بازی با الهلال در درون دروازه استقلال قرار گرفته و کاملا آماده است، به احتمال فراوان حسینی در بازی با پیکان در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و رحمتی در بازی با سپاهان تا با آمادگی کامل به استقبال بازی با خونه به خونه برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: