کد خبر: ۷۶۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۲۶۸
مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گفت: برای نخستین‌بار در کشور دوره‌های آموزشی آنلاین برای خبرنگاران به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد.
برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین برای خبرنگاران
به گزارش خبرداغ ، فردین کمانگر اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور و پس از دیدار با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد که در سال جاری و به صورت یکپارچه دوره‌های آموزشی آنلاین برای خبرنگاران سراسر کشور برگزار شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور با اشاره اولویت‌ کاری این خانه بیان کرد: با توجه به ضرورت آموزش در حوزه رسانه، خانه‌های مطبوعات کشور باید در سال ۹۷ ارائه آموزش‌های نوین را در اولویت کاری قرار دهند.

او اضافه کرد: با توجه به ورود تکنولوژی‌های نوین در عرصه رسانه و ظهور رسانه‌های نوین، ضروری است در راستای ارتقای سطح آگاهی، دانش و تخصص فعالان این حوزه، کارگاه‌های آموزشی نوین در سطح کشور برگزار شود.

کمانگر گفت: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید ویژه‌ای برای برگزاری این کارگاه‌های آموزشی به صورت آنلاین دارد تا سطح وسیع‌تری بتوانند از این آموزش‌ها بهره ببرند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور اظهار کرد: عصر حاضر عصر سلطه اطلاعات و ارتباطات است. جامعه اطلاعاتی جدید، ظهور پدیده‌های نوین در همه حوزه‌ها و حیطه‌های زندگی و فردی و جمعی است که وجه مشترک آن‌ها همه‌گیر شدن رسانه‌های تقویت‌شده سنتی و نوین ارتباطی و محتوای آن‌هاست.

او ادامه داد: بنابراین تخصصی‌تر شدن رسانه‌های سنتی و نوین ضرورت ارائه آموزش‌های نوین در حوزه رسانه را دوچندان کرده است که باید در جهت ارتقای کمی و کیفی رسانه‌های کشور گام برداشت.

وی تصریح کرد: سواد رسانه‌ای یکی از مباحثی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد .

به گزارش ایسنا، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور در پایان گفت: کارگاه‌های اموزشی فضای مجازی، موبایل ژورنالیست، شبکه‌های اجتماعی، اقتصاد رسانه، عکاسی خبری، مدیریت پرتال و سایت و گرافیک و طراحی جزو اولویت‌های کاری خواهد بود و سمت و سو دادن کارگاه‌های آموزشی به آموزش رسانه‌های نوین است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: