کد خبر: ۷۶۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۶۵۳
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار در موتورخانه یک منزل مسکونی و مصدوم شدن ۲ نفر خبر داد.
انفجار در یک منزل مسکونی/ مصدومیت دو نفر
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جلال ملکی درباره جزییات این حادثه انفجار گفت: این انفجار در ساعت ۲۳:۳۶ دقیقه شب گذشته (چهارشنبه) در یک ساختمان مسکونی در خیابان جنت آباد بالاتر از بزرگراه آبشناسان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: حادثه انفجار در انبار و موتورخانه واقع در طبقه منفی یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که موتورخانه این منزل مسکونی دچار انفجار شده بود که در پی آن دیوارها و بخشی از تجهیزات موتورخانه خسارت دیدند و تمام شیشه‌ها و درهای انباری‌ها شکسته و به اطراف پرت شده بودند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت، ادامه داد: در این حادثه مردی ۶۰ ساله و پسر بچه‌ای ۱۰ ساله که در موتورخانه مشغول کار بودند بر اثر انفجار از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه خوشبختانه این انفجار باعث شعله‌ور شدن آتش و ایجاد حریق نشده بود خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها مصدومان حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند و با حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشخص شد که نشت گاز و ایجاد جرقه علت این حادثه بود.

ملکی تصریح کرد: تجربه نشان داده در روزهای ابتدای سال که مقداری هوا گرم می‌شود، شهروندان اقدام به جمع‌آوری تجهیزات گرمایشی می‌کنند و زمانی که یکبار هوا سرد می‌شود مجدد به‌صورت عجله‌ای بخاری‌ها و موتورخانه‌ها را راه‌اندازی می‌کنند که همین عامل باعث ایجاد حوادثی مانند گاز گرفتگی با گاز مونوکسید کربن و در مواردی انفجار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: