کد خبر: ۷۶۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۵۹۶
با دستور رئيس رسانه ملی،
سازمان صداوسیما با برنامه ریزی های انجام گرفته از یكسال گذشته تقویت پیام رسان های داخلی را در دستور كار خود قرار داده و زیر مجموعه های مختلف اداری، تولیدی و خبری خود را به استفاده از آنها و به ویژه پیام رسان «سروش» ملزم كرده بود و از این پس با بخشنامه امروز دكتر علی عسكری اجرای این برنامه به مرحله آخر خود می‌رسد و استفاده از هرگونه پیام رسان خارجی بویژه پیام رسان تلگرام در رسانه ملی ممنوع خواهد بود.
صدا و سيما هم از پيام رسان‌ داخلی استفاده می‌كنددستور رئيس رسانه ملی و با هدف حفظ منافع ملی بخش های مختلف سازمان صدا و سيما فقط از پيام رسان های داخلی استفاده می كنند.

به گزارش  خبرداغ  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سازمان صداوسیما با برنامه ریزی های انجام گرفته از یكسال گذشته تقویت پیام رسان های داخلی را در دستور كار خود قرار داده و زیر مجموعه های مختلف اداری، تولیدی و خبری خود را به استفاده از آنها و به ویژه پیام رسان «سروش» ملزم كرده بود و از این پس با بخشنامه امروز دكتر علی عسكری اجرای این برنامه به مرحله آخر خود می‌رسد و استفاده از هرگونه پیام رسان خارجی بویژه پیام رسان تلگرام در رسانه ملی ممنوع خواهد بود.

رئیس رسانه ملی همچنین در این بخشنامه با تاكید بر حمایت ویژه از همه پیام رسان های داخلی، مسئولان سازمان را موظف كرد از كسب و كارهایی كه در پیام رسان های داخلی فعالیت می كنند حمایت ویژه كنند و تسهیلات خاصی برای آنها در نظر گیرند.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: