کد خبر: ۷۶۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۷۰۹
علي فتح‌ا...‌‌زاده بابت صعود مقتدرانه استقلال از گروه مرگ خوشحال و همچنان معتقد بود پرچم استقلال در آسيا بالاست.
الهلال را چپ و راست كرديم/ ذوب آهن از العین و الهلال قوی تر نیستبه گزارش خبرداغ ، فتح الله زاده با خبرنگار ما درباره صعود اين تيم به دور بعد، رويارويي با ذوب‌آهن و همچنين عملكرد شفر حرف زد.

 

*گفته بوديد با صعود مقتدرانه استقلال پرچم آبي‌ها در آسيا بالاست؟

اول بايد اين صعود را به فوتبال ايران تبريك بگويم چون استقلال با وجود سه تيم قوي در گروهش بالا آمد و قهرمان ليگ عربستان را چپ و راست كرد. تا ديروز عربستاني‌ها بهانه مي‌آوردند كه استقلال ما را در جهنم آزادي شكست مي‌دهد ولي بر و بچه‌هاي استقلال ثابت كردند به رغم تحمل هزينه‌هاي اضافي بابت بازي در كشور ثالث، بيرون از خاك ايران هم توانايي شكست دادن‌شان را دارند و الهلالي‌ها متوجه شدند عددي نيستند كه استقلال را تهديد كنند و ديگر از اين شوخي‌ها با ما نكنند.

 

* نقش شفر در اين بردها چه اندازه بود؟

شفر نشان داد تا چه اندازه تيم آناليز قوي كنار دستش دارد. او هم از نظر فني تيمش را بالا برده و هم از نظر هوشي. مهمترين نكته كار شفر اين است كه ديگر در جلسات قبل از بازي كلي‌گويي نمي‌كند بلكه تك‌تك بازيكنان را نسبت به وظايف‌شان هوشيار كرده و تيم را با هدف به ميدان مي‌فرستد.

 

* صعود به دور بعد و رويارويي با ذوب‌آهن را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

اول از اين كه دو تيم ايراني به هم خوردند و يكي از آنها حذف مي‌شود، ناراحت شدم ولي از طرفي اين كه حتماً يكي از تيم‌هاي راه‌يافته به دور يك‌چهارم ايراني است، جاي خوشحالي دارد. درباره استقلال هم بايد گفت اين تيم وقتي توانسته العين، الهلال و الريان را پشت‌سر بگذارد، قطعاً مي‌تواند ذوب‌آهن را هم شكست بدهد.

 

* تيام در ديدار با الهلال كار خاصي نكرد.

طبيعي است كه او را مهار كرده باشند. ضمن اينكه اگر نشد به الهلال بيش از يك گل بزنيم، بايد يادمان باشد استقلال با الهلال بازي مي‌كرد نه يك تيم سطح پايين. با اين همه باز هم تأكيد مي‌كنم حضور مامه تيام در استقلال به ديگر مهاجمان هم كمك مي‌كند تا خودشان را آپديت كنند. تيام يك سانترفوروارد كامل است و حتماً در فصل بعد عملكرد بهتري از او خواهيم ديد.

 

* استقلال بختي براي كسب سهميه در ليگ دارد؟

با توجه به اتفاق مهمي كه براي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا رخ داد اگر اين تيم در ليگ هم نتواند در جمع سه تيم باشد ولي اين شانس خوب را دارد كه در جام‌ حذفي با خونه‌به‌خونه ديدار كرده و با قهرماني در آنجا سهميه‌‌اش را كسب كند براي همين بابت سهميه آسيايي دغدغه‌اي وجود ندارد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: