کد خبر: ۷۶۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۵۹۱
معاون دادستان مشهد گفت: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی، عدم رعایت قوانین مربوطه و ایجاد مزاحمت برای کاسبان برج سلمان بازداشت شدند.
بازداشت معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد به دلیل «جریحه‌دار کردن عفت عمومی، عدم رعایت قوانین و ایجاد مزاحمت برای کاسبان برج سلمان »

معاون دادستان مشهد گفت: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی، عدم رعایت قوانین مربوطه و ایجاد مزاحمت برای کاسبان برج سلمان بازداشت شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، او این اظهارات را در گفت و گو با میزان مطرح کرده است.

روز گذشته هم قاضی حسین حیدری در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به اتفاقات رخ داده در برج سلمان مشهد مقدس اظهار داشت: مسائل و اتقافات رخ داده در بر‌ج سلمان مشهد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه با ‌موسسه و پیمانکار برگزار‌کننده این برنامه ‌برخورد قانونی صورت گرفت، افزود:‌ این موسسه و پیمانکار دیگر اجاره برگزاری ‌برنامه در مشهد مقدس را نخواهند داشت.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: این تصمیم به علت اعمال منافی عفت عمومی رخ داده در این مراسم گرفته شد.

حیدری با بیان اینکه ‌بسیاری از کسبه این برج معتقد بودند برگزاری چنین یرنامه‌های کسب و کار عادی آنها را مختل می‌کند، خاطرنشان کرد: همچین برج سلمان دیگر اجاره برگزاری چین برنامه و فوق برنامه‌هایی را ‌ندارد ‌و مسئولان ارشاد مشهد نیز باید نسبت به اتفا‌قات شب گذ‌شته پاسخگو باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: