کد خبر: ۷۶۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۷
استقلال مطابق انتظار و البته کمی دیرتر از آنچه انتظار می رفت به دلیل شکایت پرو پئیچ مهاجم کروات خود به پرداخت 360 هزار دلار محکوم شد؛ رقمی بالاتر از قرارداد سال اول شفر و تقریبا برابر با پاداش های آسیایی این تیم در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا.
دردسری جدید برای استقلال/ شکایت یک بازیکن در راه استبه گزارش خبرداغ ، استقلال مطابق انتظار و البته کمی دیرتر از آنچه انتظار می رفت به دلیل شکایت پرو پئیچ مهاجم کروات خود به پرداخت 360 هزار دلار محکوم شد؛ رقمی بالاتر از قرارداد سال اول شفر و تقریبا برابر با پاداش های آسیایی این تیم در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا.

 

ماجرا از چه قرار بود؟

پئیچ از ابتدا با حاشیه به ایران آمد. قرارداد او در زمانی منعقد شد که بسیاری آن را خارج از زمان قانونی می دانستند تا شروع کار او با دردسر باشد. مظلومی سپس این مهاجم که با قرارداد دو ساله به ایران آمده بود را نیمکت نشین کرد و در نهایت منصوریان او را در لیست مازاد قرار داد.

 

پئیچ بعد از این موضوع تهران را با طلب نیمی از قرارداد سال اول و تمام قرارداد سال دوم خود ترک کرد و به فیفا شکایت کرد تا 360 هزار دلار از مسئولان استقلال بگیرد. 

 

دود بحران مدیریتی در چشم آبی ها

خروج این مهاجم کروات از استقلال همزمان با تغییرات مدیرعامل در جمع آبی ها بود. بهرام افشارزاده در آستانه رفتن بود، حسنی خو 2 روز مدیرعامل شد و در نهایت افتخاری به مدیرعاملی رسید اما در تمامی این روزها پندار توفیقی نفر اول نقل و انتقالات استقلال بود و تقریبا تصویر او در تمامی عکس های یادگاری با بختیار رحمانی، کاوه رضایی، وریا غفوری و دیگر ستاره های جذب شده در آن تابستان به چشم می خورد.

 

استقلالی ها می توانستند آن روزها با پرداخت طلب نیم فصل این بازیکن و یا توافق با او رقمی نزدیک به 100 هزار دلار و یا کمتر پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداد تا استقلال به این حال و روز بیفتد.

 

شکایتی که به سرانجام رسید؛ در انتظار اولتیماتوم

این مهاجم کروات موفق شد رای کمیته انضباطی فیفا را بگیرد. هر چند مدیران استقلال تلاش کردند تا در ادامه با اعلام این نکته که پئیچ بی اجازه تهران را ترک کرده او را جریمه کنند و این پرونده را به سود خود به پایان برسانند اما دادگاه عالی ورزش این موضوع را نپذیرفت و رای به جریمه استقلال داد. 360 هزار دلاری که حالا باید پرداخت شود. البته هنوز اولتیماتوم دادگاه عالی ورزش اعلام نشده و تنها این نهاد نامه ای به استقلال ابلاغ کرده که در آن ذکر شده رای کمیته انضباطی پا برجاست و رای عوض نشده است تا استقلالی ها در انتظار رای فیفا باشند.

 

شکایت مگویان در راه است

استقلالی ها اگر در زمان مناسب اقدام می کردند، این پرونده با رقمی به مراتب کمتر با توجه به ارزش دلار و البته میزان طلب این بازیکن به اتمام می رسید اما این اتفاق رخ نداد. مشابه این اتفاق برای مگویان نیز رخ داده و احتمالا استقلالی ها طی هفته ها و ماه های آینده با شکایت این بازیکن ارمنستانی نیز رو به رو خواهند شد. شکایتی که می توانست با اقدام به موقع استقلالی ها با حداقل هزینه ختم به خیر شود اما مسئولان استقلال باز هم اشتباه خود را تکرار کردند تا یک ضرر بزرگ دیگر برای استقلال تکرار شود. مطمئنا هواداران استقلال انتظار دارند تا مسئولان و نهاد های نظارتی با مسئولانی که در گذشته و حال مرتکب اشتباه شدند، برخورد کنند تا دوباره این اتفاق تکرار نشود و از ضررهای پیش رو جلو گیری شود.

 

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: