کد خبر: ۷۶۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۹
سبحانی‌فر:
یک عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی گفت که خروج دستگاه‌ها و مقامات از تلگرام به‌منظور فرهنگ‌سازی استفاده از نمونه داخلی است، نه زمینه‌سازی فیلترینگ.
خروج دستگاه‌ها و مسئولان از تلگرام برای فرهنگ‌سازی استفاده از نمونه داخلی است؛ نه زمینه‌سازی فیلترینگ

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رمضانعلی سبحانی‌فر  با انتقاد نسبت به حواشی برخی رسانه‌ها در مورد فیلترینگ تلگرام اظهار داشت: صحبتی درمود فیلترینگ تلگرام مطرح نیست و آن‌چه ازسوی دولت و رییس‌جمهوری هم مورد تاکید قرار گرفت این است که باید انحصار در فضای مجازی پیام‌رسان‌های داخلی بشکند.

این عضو فراکسیون امید مجلس مشخصاً خاطرنشان کرد: اولاً که هیچ تصمیمی درمورد فیلترینگ واتس‌آپ و اینستاگرام وجود ندارد و درمورد تلگرام هم صرفاً بحث این است که انحصار شکسته شود تا مبادا فساد ایجاد شود.

عضو قوه مقننه در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه همچنین تصریح کرد: اساساً هیچ شبکه اجتماعی که محتوای مجرمانه نداشته باشد، بسته نمی‌شود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این پرسش که خروج برخی دستگاه‌ها و مقامات از تلگرام زمینه‌سازی برای فیلترینگ این پیام‌رسان نیست، گفت: این اتفاق به‌معنای نوعی فرهنگ‌سازی برای جلب اعتماد عمومی و استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی است

سبحانی‌فر در پایان گفت: ما باید به‌جای بستن فضای مجازی به‌سمت فرهنگ‌سازی جهت استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی برویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: