کد خبر: ۷۶۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۸۵
میلاد میداوودی در خصوص اینکه گفته می‌شود از باشگاه استقلال شکایت کرده است،‌گفت: من از باشگاه شکایتی نکردم اما ماجرای دریافت مطالباتم به شکلی است که خود AFC به این قضیه ورود می کند.
15 ماه در استقلال مصدوم بودم آقایان یک هزارتومانی به من ندادند!به گزارش خبرداغ ، میلاد میداوودی در خصوص اینکه گفته می‌شود از باشگاه استقلال شکایت کرده است،‌گفت: من از باشگاه شکایتی نکردم اما ماجرای دریافت مطالباتم به شکلی است که خود AFC به این قضیه ورود می‌کند.

 

وی افزود: 15 ماه در استقلال مصدوم بودم آقایان یک هزارتومانی به من ندادند. پایم را برای این باشگاه گذاشتم و هیچ منتی هم بر سر آن ندارم. تمام طرفداران استقلال من را می‌شناسند و فکر می‌کنم دیگر نیازی نیست استقلالی بودنم را ثابت کنم.

 

وی افزود: با تمام جانم برای استقلال بازی کردم و سعی کردم همیشه سرم را مقابل طرفداران استقلال پایین بیاورم. اما متاسفانه برخی رفتارها نوعی توهین محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: آقایان هنوز آن سال‌هایی که بازی می‌کردم مالیاتم را نداده‌اند و جوسازی هم می‌کنند. به خاطر ندادن مالیاتم مدت‌هاست از کشور ممنوع‌الخروج هستم و یک سفر نمی‌توانم با خانواده‌ام بروم اما تا یک بازیکن شکایت می‌کند برای او جو درست می‌کنند که فلانی شکایت کرده و می‌خواهد باشگاه را زیر سؤال ببرد.

 

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد:‌هواداران استقلال صحبت‌های من را بخوانند و نظر بدهند. زمانی که از استقلال جدا شدم 600 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار بودم. من را صدا کردند و گفتند نیمی از این طلب را ببخش که با کلی صحبت در نهایت طلبم را به 250 میلیون تومان کاهش دادند و 350 میلیون تومان را به خاطر استقلال و مردمی که از من حمایت کردند، بخشیدم. این هم بدون منت بود و تا الان کسی ندیده من در این گونه موارد حرف بزنم.

 

وی تصریح کرد: 5 سال از توافقی که با من صورت گرفته گذشته است و سکوت کرده‌ام تا 250 میلیون تومان را بگیرم. حدود 5 ماه پیش پندار توفیقی با من تماس گرفت و گفت از آن 250 میلیون 150 میلیون را ببخش و 100 میلیون بگیر. جالب است از طلب 600 میلیونی به 100 میلیون رسیدیم ولی باز هم قبول کردم و گفتم چشم. قرار شد پولم را بدهند و طی توافقی که با هم کردیم مقرر شد 28 دی ماه 100 میلیون ما پرداخت شود ولی باز هم این کار را انجام ندادند.

 

کاپیتان نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: توافق ما 5 ماه پیش به شکلی بود که اگر این صد میلیون را ندادند مطالبات من به همان رقم 250 میلیون تومان برگردد و حالا هم من کار خاصی انجام ندادم. AFC خودش پیگیر موضوع است و از طریقکنفدراسیون فوتبال آسیا به حق و حقوقم می‌رسم. نمی‌دانم چرا شخصی مثل توفیقی حرفی می‌زند زیر آن زده و به توافقش عمل نمی‌کند. این خیلی بد است که بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند به خاطر یک نفر چهره آنها خراب شود.

 

وی در پایان گفت: باشگاه استقلال باید نحوه برخورد با بازیکنان سابق و کسانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند را به امثال توفیقی یاد بدهد چون من میداوودی گناهی نکردم که بدونسر و صدا خواستار طلبم شدم. اگر در این 5 سالی که از استقلال رفته‌ام کلامی حرف زده بودم و یا حاشیه‌ای درست می‌کرد حق با آقایان بود اما این نحوه برخورد اصلا درست نیست.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: