کد خبر: ۷۶۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۴۰۲
پرسپولیس در دیدار رفت برابر الجزیره بازیکنی را در اختیار ندارد که می تواند غیبتش برای تیم دردسر ساز شود.
غیبتی که می تواند برای سرخ پوشان گران تمام شودبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الجزیره امارات برود.

 

دیدار رفت با توجه به قرار گرفتن پرسپولیس در صدر جدول رده بندی گروه خود در امارات برگزار خواهد شد این درحالی است که ورزشگاه آزادی میزبان دیدار برگشت خواهد بود.

 

پرسپولیس نشان داده است که در بازیهای که مهمان است بسیار آسیب پذیر است به ویژه در شرایطی که سید جلال حسینی را هم در ترکیب خود نداشته باشد. دیدار رفت فصل قبل برابر الهلال که با پیروزی چهار بر صفر تیم عربستانی به پایان رسید یکی از شب های کابوس وار سرخ پوشان بود و باعث شد تا  این تیم برای نخستین بار از صعود به فینال باز ماند.

 

پرسپولیس در دیدار رفت برابر الجزیره سید جلال حسینی رهبر خط دفاعی خود را در اختیار ندارد و این می تواند برای سرخ پوشان گران تمام شود. آمار و ارقام به خوبی نشان می دهد که سید جلال با وجود نزدیک شدن به سالهای پایانی فوتبال خود هنوز تاثیر گذارترین و کلیدی ترین بازیکن در ترکیب تیمش است.

 

حضور سید جلال در خط دفاعی خیال هواداران را راحت می کند اما هر بازی که او در ترکیب نیست هر لحظه احتمال باز شدن دروازه سرخ پوشان وجود دارد و علیرضا بیرانوند به خوبی چنین چیزی را درک می کند.

 

تیم های عربی هزینه های زیادی خرج خط حمله خود می کنند. آنها معمولا مهاجمان برزیلی گران قیمت و البته جوانی را جذب می کنند که از کوچک ترین فرصت ها گل می سازند. در لیگ امارات تعداد چنین مهاجمانی زیاد است و الجزیره هم از آن بی بهره نیست.

 

رماریو ریکاردو مهاجم برزیلی الجزیره تنها ۲۷ سال سن دارد و از کلیدی ترین و بهترین بازیکنان تیمش است. او توانایی بالایی در زدن ضربات سر و شوت زنی  از راه دور دارد و مهاجم باتجربه و زهر داری است. او سابقه بازی کردن در کورینتیانس و الجیش قطر را هم در کارنامه دارد.

 

خط دفاعی پرسپولیس در غیاب سید جلال آزمون سختی برابر خط حمله الجزیره و به ویژه روماریو خواهد داشت. غیبت کاپیتان سرخ پوشان می تواند برای این تیم دردسر ساز شود. به گزارش شفقنا، اگر پرسپولیس در دیدار رفت نتواند نتیجه خوبی به دست آورد خط حذف شدن این تیم بسیار بالا خواهد بود و برانکو باید بتواند جایگزین شایسته ای برای بهترین بازیکن تیم خود پیدا کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: