کد خبر: ۷۶۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۲۸۱
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نخستین کمیسیون همکاری‌های دفاعی بین دو کشور ایران و عراق خبر داد.
برگزاری نخستین کمیسیون همکاری‌های دفاعی ایران و عراق

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بغداد در جمع خبرنگاران هدف از سفر به کشور عراق را رایزنی درباره تحولات منطقه‌ای که امروز کشورهای منطقه درگیر آن هستند، برشمرد و گفت: در این سفر موضوعات زیادی برای مذاکره در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به دیدار با وزیر دفاع، فرمانده ارتش و سایر مقامات کشور عراق در این سفر اظهار داشت: یکی از اهداف مهم از این سفر توسعه همکاری‌‌های دفاعی و نظامی بین ایران و عراق است.

وزیر دفاع شرکت در نخستین کمیسیون همکاری‌‌‌های دفاعی بین دو کشور را یکی دیگر از اهداف سفر به عراق دانست و تصریح کرد: گفت‌‌‌‌وگو با سایر وزرا و مسئولان امنیتی، دفاعی و نظامی کشور عراق در این سفر انجام خواهد شد.

حاتمی با بیان اینکه خوشحالم در شرایطی به عراق سفر کردم که دولت و ملت عراق بر تروریست‌‌‌‌ها فائق آمده‌‌‌اند، خاطرنشان کرد: این پیروزی‌‌‌‌‌ها را به همه مردم، دولت و نیروهای مسلح عراق تبریک می‌‌‌گویم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حمله موشکی اخیر به سوریه ابراز داشت: اقدامات جنایتکارانه سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس در حمله موشکی به سوریه نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌‌‌المللی و منشور ملل متحد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: