کد خبر: ۷۶۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۳۴۵
نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه همکاری بین ایران و ارمنستان درباره احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌های جریانی بر روی رودخانه ارس را تصویب کردند.
لایحه موافقتنامه بین ایران و ارمنستان برای احداث نیروگاه روی رودخانه ارس تصویب شد

به گزارش  خبرداغ به نقل ازایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی لایحه موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان راجع به احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌های جریانی روی رودخانه ارس اختصاص داشت، با این طرح موافقت کردند.

بنابر ماده واحده این لایحه که با ۱۶۲ رای موافق، ۵ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری  ارمنستان راجع به احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌های جریانی بر روی رودخانه ارس به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

براساس تبصره این لایحه  نیز رعایت اصول ۷۷، ۱۲۵ و ۱۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اجرای این موافقتنامه الزامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: