کد خبر: ۷۶۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۴۶۲
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: مردم سعی می‌کنند با اتکا به این بهانه‌ها صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و امیدوارم مسئولان این صدای مردم را بشنوند.
پارسایی: مشکلات مردم کازرون با تدبیر و درایت رفع شود/ مردم سعی می‌کنند به بهانه‌های مختلف صدای خود را به گوش مسئولان برسانند

به گزارش خبرداغ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با  ایلنا با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در شهر کازرون استان فارس به ریشه‌یابی علل و عوامل نارضایتی مردم این شهر پرداخت و گفت: بنابر تصمیمات گرفته شده در تقسیمات ارضی کشوری قرار است شهر کازرون به دو شهر تبدیل شود که ظاهرا بخشی از مردم این شهر استان فارس نسبت به این تصمیمات اعتراض دارند و البته بخشی از مردم هم موافق این تصمیم هستند.

وی افزود: لازم است هر چه سریعتر این مشکلات با تدبیر و درایت رفع شود تا شهر به وضعیت عادی برگردد و به نارضایتی مردم پاسخی مناسب و درخور داده شود.

نماینده اصلاح طلب مردم شیراز در مجلس در عین حال ریشه و علت اصلی اعتراض مردم کازرون را مسائل معیشتی و اقتصادی دانست و گفت: معتقدم عامل اصلی این ناآرامی‌ها همان اعتراضاتی است که به طور کلی در بخش‌های دیگر جامعه هم می‌بینیم و شاهدیم که مردم نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی و همچنین اوضاع اشتغال اعتراض دارند و به نظر می‌رسد مردم سعی می‌کنند با اتکا به این بهانه‌ها صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و امیدوارم مسئولان این صدای مردم را بشنوند.

وی گفت: حال کازرون به عنوان سومین شهر بزرگ با جمعیتی بالغ بر یکصد هزار نفر است و طبیعی است که تعدادی هم اعتراض کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توضیح علت تصمیم مسئولان برای تقسیم کازرون به دو شهر گفت: این یک رویه عادی در سراسر کشور است و اتفاقا شهرستان همسایه کازرون یعنی شهرستان ممسنی همین دو تا سه سال پیش به دو شهر ممسنی و رستم تقسیم شد.

این عضو مجمع نمایندگان استان فارس درباره موقعیت جغرافیایی و تقسیمات ارضی کازرون گفت: در شهر کازرون منطقه‌ای به نام قائمیه و حومه آن جمعیت زیادی دارد و با توجه به گستردگی منطقه این تقسیمات ارضی چندان دور از انتظار نبود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه هم اکنون مردم کازرون نسبت به این تقسیمات ارضی اعتراض دارند، تاکید کرد: در شرایطی که بارها شاهد تقسیم استان‌ها به دو یا سه استان کوچکتر بودیم تقسیم شهرها اتفاق عجیبی نیست ضمن آ‌نکه به نظر می‌رسد با وجود این تقسیمات همچنان هر دو شهر یک نماینده واحد در مجلس داشته باشند.

پارسایی در پایان با تاکید بر اینکه لازم است اعتراض مردم و خواستشان توجه شود گفت که در هر صورت باید برخورد مناسب با مردم داشته باشیم و در حالی که آنها با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باید به فکر آنها باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: