کد خبر: ۷۶۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۳۱۳
یک عضو هیات رییسه مجلس از انصراف نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار از طرح سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
نماینده پارس‌آباد از طرح سوال از وزیر کشاورزی انصراف دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدعلی وکیلی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح سوال نماینده پارس‌آباد از وزیر جهاد کشاورزی اختصاص داشت، اظهارکرد: امروز ۲ سوال از وزیر جهاد کشاورزی داشتیم که قرار بود از جانب آقایان لاهوتی نماینده و پورحسین شقلان نماینده پارس‌آباد مطرح شود.

وی افزود: با این حال آقای پورحسین نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در یادداشتی که تقدیم هیات رییسه کرد، توضیح داد: باتوجه به حل و فصل موضوعات محل اختلاف از سوال عبور کرده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پیش از این ۲ سوال در دستورکار اعلام شده بود، فقط سوال آقای لاهوتی در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مهرداد لاهوتی بائوج نماینده لنگرود در ادامه این نشست علنی سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی را مطرح کرد و پس از ارائه توضیحات از سوی این نماینده مجلس و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، در نهایت نمایندگان حاضر در صحن سوال این نماینده را وارد تشخیص نداده و از توضیحات وزیر قانع شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: