کد خبر: ۷۶۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۰
مکرون: با خروج ترامپ از برجام مخالف هستم. اما معتقدم در هر یک از زمینه‌های مورد اختلاف مثل توافق هسته‌ای ایران می‌توانید به یک توافق دست یابیم
مکرون: امیدوارم با ترامپ در مورد برجام به توافق برسیمرییس جمهور فرانسه با حمایت از برجام، گفت که امیدوار است بتواند با ترامپ در مورد برجام به توافق برسد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از، امانوئل مکرون در بخشی از گفت‌وگوی خود با نشریه ونیتی‌فر که متن آن به تازگی منتشر شد با تاکید بر مخالفت او با ترامپ در مورد برجام، گفت: «من همواره در مورد اختلافاتی که میان ما در مورد مسائلی مثل خروج از توافق برجام و معاهده آب و هوایی پاریس داشته‌ایم شفاف بوده‌ام؛ بنابراین به دلیل آن‌که ما متحد یکدیگر هستیم نمی‌توان گفت که نباید با یکدیگر اختلاف داشته باشیم».

وی افزود: «با خروج ترامپ از برجام مخالف هستم. اما معتقدم در هر یک از زمینه‌های مورد اختلاف مثل توافق هسته‌ای ایران می‌توانید به یک توافق دست یابیم».

تاکید رئیس جمهوری فرانسه بر حفظ برجام در حالی است که رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرده است چنانچه متن توافق هسته ای مطابق خواسته این کشور تغییر نکند، از برجام خارج خواهد شد.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: