کد خبر: ۷۶۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۷
الدحیل قطر با کسب 18 امتیاز و الوصل بدون امتیاز قوی ترین و ضعیف ترین تیم های منطقه غرب آسیا در لیگ قهرمانان شدند.
پرسپولیس بیشترین امتیاز و استقلال بدون باخت به گزارش خبرداغ ،  الدحیل قطر با کسب 18 امتیاز و الوصل بدون امتیاز قوی ترین و ضعیف ترین تیم های منطقه غرب آسیا در لیگ قهرمانان شدند.

از بین 4 نماینده کشورمان در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا 3 تیم پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن به دور بعد راه یافتند که در مرحله حذفی شاهد رویارویی قلعه نویی و شفر خواهیم بود. پرسپولیس با کسب 13 امتیاز مقتدرانه ترین صعود را بین تیم های ایرانی داشت و موفق شد بیشترین امتیاز را کسب کند. اما شاگردان شفر در استقلال تنها نماینده کشورمان بودند که موفق شدند بدون باخت به مرحله بعد صعود کنند. آنها با 3 برد و 3 مساوی و کسب 12 امتیاز به عنوان تیم اول گروه D دست یافتند.


ذوب آهن نیز با هدایت قلعه نویی با کسب 7 امتیاز موفق شد به عنوان سومین تیم ایرانی از گروه خود صعود کند و دور بعد باید به مصاف استقلال برود. شاگردان قلعه نویی با این 7 امتیاز ضعیف ترین تیم صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بودند. اما تراکتورسازی تنها تیمی بود که نتوانست به مرحله بعد صعود کند. شاگردان ساغلام بدون کسب حتی یک برد، با دو تساوی و دو گل زده ضعیف ترین نماینده ما در این رقابت ها بودند.


الدحیل قطر با کسب 18 امتیاز تنها تیمی بود که توانست با امتیاز کامل سرگروه شده و به دور بعدی مسابقات برود. آنها در دو بازی رفت و برگشت مقابل ذوب آهن به برتری رسیدند و حالا باید در مرحله پلی آف دیداری تماشایی را با العین امارات برگزار کنند. به نوشته ورزش سه، الوصل نیز بدون کسب امتیاز ضعیف ترین تیم منطقه غرب بود که هر 6 بازی خود را به حریفان واگذار کرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: