کد خبر: ۷۶۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۴۸۰
عضو كميته فنى باشگاه استقلال گفت :استقلال روند رو به رشدى دارد و برایش فرقی ندارد كه مقابل ذوب آهن و یا لوكوموتيو به میدان برود.
براى استقلال رويارويى با ذوب آهن و لوكوموتيو فرقى نمى كندبه گزارش خبرداغ ، على جبارى  پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران در گفتگویی درباره رویارویی  ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران  در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت :براى استقلال فرقى نمى كند با چه تيمى بازى كند چرا كه اين تيم روند رو به رشد ى پيدا كرده است  و  بازى خوبی انجام مى دهد . همچنین  همه بازیکنان می دانند که باید در زمین چه کار هایی  انجام دهند و شفر هم مى داند با چه کاری میی تواند نتیجه بگیرد.بنابراين براى استقلال فرقى نمى كند مقابل ذوب آهن و یا لوكوموتيو به ميدان برود.

 

او ادامه داد: چيزى كه استقلال اين روزها بيشتر به آن نياز دارد آرامش است و خوشبختانه اين تيم روند رو به رشد خود را همچنان ادامه خواهد داد.

 

عضو كميته فنى باشگاه استقلال درباره برد استقلال مقابل الهلال بيان كرد :الهلال تيمى خوب است كه مدعى بود اما  استقلال توانست در نيمه دوم مقابل اين تيم با توجه به نبوده چند مهره عملكرد خوبى را داشته باشد و بازى را ببرد .بچه ها به خوبى جاى خالى مصدومان و محرومان را پر كردند و اين تيم  مى داند كه در مقابل حريفان سر سخت چگونه بازى كند .رحمتى هم با بازى خوب و خروج هاى به موقع موقعيت ها را از الهلالى ها گرفت و در هر صورت استقلال توانست صدر جدول را از آن خود كند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: