کد خبر: ۷۶۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۵
طبق مذاکرات انجام شده قرار است سند مالکیت باشگاه نفت تهران تا پایان هفته جاری در اختیار کامران فردوسی قرار گیرد.
یک گام تا نهایی شدن انتقال تیم لیگ برتری به بخش خصوصیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،امضا نشدن نامه انتقال مالکیت باشگاه نفت تهران، به کامران فرودسی و گروهش از سوی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در هفته های اخیر مشکلات زیادی را برای این تیم قدیمی پایتخت به وجود آورد به شکلی که او نتوانست تعهدات خود را نسبت به شاگردان هومن افاضلی بر آورده کند.

 

البته شنیده می شود طبق مذاکراتی که در روزهای اخیر انجام شده است اعضای مجمع باشگاه نفت صورت جلسه ای که حسین آل اسحاق مسئول حقوقی این باشگاه تنظیم کرده بود، به امضاء رسانده و تحویل رضا کاردو مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران دادند تا او با در اختیار گذاشتن این نامه به رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و رئیس کمیسیون ماده پنج روند انتقال نفت تهران به کامران فردوسی و گروهش را سرعت ببخشد.

 

برهمین اساس قرار است تا پایان هفته جاری رضا گل محمدی و نمایندگان مالک و مجمع باشگاه نفت به دفتر خانه ثبت اسناد رسمی بروند و طبق گزارش باشگاه خبرنگاران، انتقال مالکیت این تیم به بخش خصوصی را نهایی کنند.

 

از طرفی کامران فردوسی هم قول داده حواله خودرویی که قرار بود پیش از تعطیلات نوروز به بازیکنان نفت تحویل دهد تا پایان هفته جاری به آنها واگذار کند تا با انگیزه بیشتری به مصاف پارس جنوبی بروند و با برتری در این دیدار شانس بقای خود را در لیگ برتر افزایش دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: