کد خبر: ۷۶۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۰
۶ بازیکن ایرانی تاکنون موفق شده‌اند در جمع بازیکنان برتر آسیا در سال ۲۰۱۸ قرار بگیرند.
به گزارش خبرداغ ،سایت مجله «فور فور تو» مالزی برای چهارمین سال متوالی اقدام به معرفی 50 فوتبالیست‌ برتر آسیا کرد که بر این اساس در فهرست اولیه‌ای که از سوی این نشریه منتشر شده، نام 6 بازیکن ایرانی در فهرست 40نفره دیده می‌شود. به نوشته تسنیم، قرار است به‌زودی اسامی 10 نفر برتر این فهرست هم اعلام شود.

 

شش بازیکن ایرانی این فهرست به‌شرح زیر هستند:

48 ــ سعید عزت‌اللهی: عزت‌اللهی که برخی به او لقب «پوگبای ایرانی» داده‌اند، یکی از ستاره‌های آینده قویترین تیم آسیا یعنی ایران است. عزت‌اللهی که جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران (گلزنی در سن 19 سال و 42 روز) به‌شمار می‌رود، هافبک میانی مطمئنی است که کار با توپش هم خوب است.

 

 

46 ــ علی علیپور: ایران در خط حمله خود در حال پیشرفت است و از این حیث غنی شده است و علیپور 23ساله آخرین مهاجمی است که پدیدار شده است. او پس  از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس جا پای او گذاشت و این فصل مهاجم مطمئنی بوده است، کسی که عاشق پشت‌سر گذاشتن مدافعان حریف است و با گلزنی‌هایش به پرسپولیس کمک کرد تا از عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر ایران دفاع کند. شاید حضور در جام جهانی برای وی کمی زود باشد، اما نمی‌توان از علیپور که اخیراً پیشرفت کرده و به خودباوری رسیده، گذشت.

 

 

33 ــ مهدی طارمی: مهاجمی که می‌داند چطور گلزنی کند. او که بهترین گلزن لیگ برتر ایران در فصل‌های 16-2015 و 17-2016 با پیراهن پرسپولیس بود، در فصل 17-2016 به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ کمک کرد.

 

 

31 ــ علیرضا بیرانوند: با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، ویدئوهایی از وی خواهید یافت که پرتاب توپ با دست‌ وی را نشان می‌دهد که به نیمه حریف زمین می‌رسند، اما بیرانوند چیزهای بیشتری از این برای ارائه دادن، دارد. این دروازه‌بان 25ساله در دور پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی 2018، جایگاه خودش را به‌عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی ایران تثبیت کرد و در 9 بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت.

 

 

23 ــ کاوه رضایی: با 12 گل زده در لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی بلژیک، رضایی در رده سوم برترین گلزنان این لیگ است. مهاجم ایرانی شارلوا در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا، روی شکل و فرم خوبی بوده است. مهاجم پیشین استقلال مقابل دروازه رقبا مهاجمی مرگبار به‌شمار می‌رود و در نبردهای هوایی نیز عالی است.

 

 

22 ــ کریم انصاری‌فرد: او پس از جدایی‌اش از پانیونیوس در سوپرلیگ یونان و پیوستن به المپیاکوس در ماه ژانویه 2017، خودش را خیلی زود در این تیم جا انداخت و المپیاکوس برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی‌اش در لیگ یونان کمک کرد. انصاری‌فرد به‌نظر می‌رسد به‌همراه مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله تیم مستعد ایران در جام جهانی پیش‌ِرو حضور داشته باشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: