کد خبر: ۷۶۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۲۶۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درخصوص حادثه آتش‌سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شد.
جزئیات پرونده آتش‌سوزی قهوه‌خانه چالوس/ متهم دستگیر شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درخصوص حادثه آتش سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درادامه افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی استان و پلیس آگاهی شهرستان چالوس فردی به نام "م –ح" دستگیر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: پس از تحقیقات در این مورد و اقرار متهم، فرد به لحاظ اختلاف شخصی با پدرش به علت اینکه پدر نامبرده بیشتر اوقات جهت قماربازی در قهوه خانه مذکور حضور یافته و نسبت به خانواده و امرار معاش فرزندان خود بی توجه بود؛ پس از درگیری مختصر بین پدر و پسر، فرزند با تهیه مقداری بنزین از یکی از جایگاه‌های سوخت، به قهوه خانه مورد نظر مراجعه و آن جا  را به آتش می‌کشد.

 این مقام قضایی در ادامه اظهار کرد :  در این حادثه تعداد ۱۱ نفر دچار سانحه سوختگی و تعداد سه نفر هم دچار شکستگی از ناحیه پا و کمر شده‌اند که به لحاظ شدت جراحات مصدومین به بیمارستان زارع ساری منتقل شده‌اند.

وی افزود: متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری روانه زندان شد. که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: