کد خبر: ۷۶۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۳۴۶
وینفرد شفر در دنیای فوتبال اعراب مربی شناخته شده‌ای محسوب می‌شود.
دلیل صحبت‌های عجیب شفر در مورد سعودی‌ها چه بود؟به گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر در دنیای فوتبال اعراب مربی شناخته شده‌ای محسوب می‌شود. به همین جهت سرمربی استقلال پیش از بازی با الهلال عربستان کوشید حرف‌هایی بزند که محبوبیتش را میان اهالی فوتبال حوزه خلیج‌فارس حفظ کند.


شفر در همین راستا قهرمانی الهلال عربستان را در لیگ داخلی تبریک گفت. او در صحبت‌های خود قبل از تقابل آبی‌ها با الهلال خطاب به سعودی‌ها چنین گفته است: «ابتدا باید به تیم الهلال قهرمانی در لیگ داخلی این کشور را تبریک بگویم. من بازی آخر آنها را دیدم و بازی بسیار خوبی انجام دادند. شنیدم که آنها یک مدیر جدید انتخاب کردند. سامی الجابر بازیکنی که در سال 2002 در جام‌جهانی بازی کرد انتخاب شده و برای او آرزوی موفقیت دارم.

 

از تمامی افرادی که در کویت از ما میهمان‌نوازی کردند و تلاش کردند تا ما شرایط خوبی در اینجا داشته باشیم، تشکر می‌کنم.» به گزارش وکیل ملت ، شفر در حالی این صحبت‌ها را به زبان آورد که در سال‌های اخیر اختلاف‌های زیادی در زمینه ورزش میان ایران و عربستان وجود دارد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: