کد خبر: ۷۶۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۶۱
داورزنی گفته تا وقتی اعضای هیات مدیره پرسپولیس کامل نشود سرپرستی گرشاسبی ادامه دارد.
مدیر عامل بعدی پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ ،  با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد خیلی زود عضو پنجم اضافه شود و سپس با رای‌گیری اعضا مدیرعامل معرفی شود که حتی یک درصد هم نمی‌توان احتمال داد فردی غیر از گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود.

 

گرشاسبی در طول دوران سرپرستی‌اش اقدامات مثبتی انجام داده و البته با هیات مدیره کاملا همسو و همقدم است. او مثل طاهری مشکل قانونی هم برای تصدی این سمت ندارد و ظاهرا با اینکه بازنشسته شده اما با قانون جانبازی می‌تواند مدیرعامل یک باشگاه دولتی باشد.

 

البته طاهری هم قصد داشت از قانون جانبازی برای تداوم مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس استفاده کند که موفق نشد. به گزارش آخرین خبر، البته نفهمیدیم تبصره‌های موجود در قانون باعث شد تا طاهری از باشگاه پرسپولیس برود یا دلایل دیگری باعث استعفا یا برکناری‌اش شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: