کد خبر: ۷۶۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۳۶۴
در تیم پرسپولیس بازیکنانی که تحت حمایت کامل برانکو در هر شرایطی باشند را با عنوان پسر برانکو می‌شناسند.
پسرخوانده جدید برانکو را بشناسیدبه گزارش خبرداغ ، این مساله در رسانه‌ها نیز عمومیت یافته و به تبع این مساله هواداران نیز از جایگاه قرص برخی نفرات تیم محبوب‌شان نزد سرمربی آگاهند. برای مثال گفته می‌شود شجاع خلیل‌زاده فرزند ارشد برانکو است چرا که امکان ندارد در ترکیب اصلی نباشد و فقط محرومیت او را از ترکیب بیرون می‌فرستد. در مورد ربیع‌خواه هم این مساله مصداق پیدا می‌کرد و فقط در یک مسابقه بود که خود ربیع‌خواه از برانکو خواست به او بازی ندهد.

 

فرشاد احمدزاده دیگر پسر برانکو است چرا که پروفسور اعتقاد عجیبی به شماره 10 تیمش داشت و تا قبل از بیرون گذاشتن از فهرست بازی با السد به دلایل انضباطی هیچ چالشی بین این دو نفر وجود نداشت و احمدزاده حتی در شرایط نه چندان خوب هم در ترکیب اصلی به میدان می‌رفت. شاید تا حالا نشنیده‌اید که ماهینی را پسر برانکو خطاب کنند اما شماره 13 سرخ‌ها و کاپیتان دوم تیم را می‌توان پسرخوانده پروفسور نامید چرا که او در هر فرمی در ترکیب اصلی است. البته برانکو به هیچ بازیکنی بیخود دل نمی‌بندد و بنا به دلایل فنی و غیر فنی برخی نفرات معتمد او هستند.

 

در مورد ماهینی هم پکیجی از مسائل فنی، اخلاقی و درون‌تیمی باعث شده تا شماره 13 همچنان در ترکیب باشد. به نوشته آخرین خبر، یکی چند پسته بودن او که طی دو فصل اخیر در چهار پست بازی کرده، دیگری قدرت هدایت بازیکنان جوان و در نهایت درست تمرین کردنش که ماهینی را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین بازیکنان پرسپولیس کرده.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: