کد خبر: ۷۶۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۲۸۶
رییس سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت ثبت نام زائران در کاروان‌های حج تمتع امسال خبر داد. حمید محمدی گفت: ظرفیت ثبت نام در بیش از ۵۷۵ کاروان حج تمتع ۹۷ تکمیل شده و قسط دوم هزینه های حج در دهه دوم اردیبهشت ماه از زائران دریافت خواهد شد.
ظرفیت حج ۹۷ تکمیل شد

رییس سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت ثبت نام زائران در کاروان‌های حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حمید محمدی در نشست شورای برنامهریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: ظرفیت ثبت نام در بیش از ۵۷۵ کاروان حج تمتع ۹۷ تکمیل شده و قسط دوم هزینههای حج در دهه دوم اردیبهشت ماه از زائران دریافت خواهد شد.

وی همچنین آخرین مهلت برای اعلام نتیجه نهایی معاینات پزشکی زائران حج را دهم اردیبهشت ماه اعلام کرد.

دکترسیدعلی مرعشی ـ رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ـ نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته درحوزه پزشکی حج تمتع ۹۷، اظهار کرد: معاینات پزشکی از بیش از ۲۲ هزار زائر انجام شده است که با توجه به وقفه ایجاد شده به دلیل تعطیلات نوروزی، سرعت بخشیدن به معرفی حجاج توسط مدیران کاروانها برای انجام این معاینات ضرورت دارد.

اعزام زائران ایرانی به حج براساس اعلام قبلی رییس سازمان حج و زیارت از 26 تیرماه آغاز میشود، سهمیه حج تمتع برای ایران نیز به اندازه سال گذشته و حدود 85 هزار نفر تعیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: