کد خبر: ۷۶۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۲۶۱
در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز گشت آشکار پلیس آگاهی در محدوده میدان شوش به یک دستگاه پراید مشکوک که پس از استعلام مشخص می‌شود خودرو دو روز پیش به سرقت رفته است.
پایان زندگی سارق سابقه‌دار در تعقیب و گریز با پلیسسابقه‌دار در تعقیب و گریز با واحد گشت پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب؛ سرهنگ گزافی معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز گشت آشکار پلیس آگاهی در محدوده میدان شوش به یک دستگاه پراید مشکوک که پس از استعلام مشخص می‌شود خودرو دو روز پیش به سرقت رفته است.

وی افزود: علی رغم اخطار پلیس سارق توجهی نمی‌کند و فرار می‌کند. ضمن تعقیب و گریز راننده پراید در خیابان فدائیان اسلام با یک عابر پیاده برخورد می‌کند، اما همچنان به فرار ادامه می‌دهد.

سرهنگ گزافی گفت: سارق پس از ورود به مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) به جهت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو با جدول کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از توقف با پای پیاده به فرار ادامه می‌دهد.

معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: وی در ادامه از حفاظ یکی از پل‌های فلزی بزرگراه بالا رفته که به لحاظ از دست دادن تعادل به پایین سقوط و فوت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: