کد خبر: ۷۶۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ضمن تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به ۴ پرونده قاچاق البسه زنانه، از ضبط محموله های مکشوفه و جریمه ۷۵۰ میلیون ریالی عاملان قاچاق خبر داد.
رسیدگی به ۴ پرونده قاچاق البسه در قزوین/ جریمه۷۵۰ میلیونی متهمان و ضبط محموله‌های مکشوفه به نفع دولت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها در جاده قدیم قزوین- تهران با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف ساختن آن ۲۰۰ ثوب انواع البسه قاچاق را کشف و گزارش تخلف را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند که نهایتا شعبه هفتم رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان قزوین پس از احراز تخلف، حکم به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۳۹۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

وی همچنین از صدور حکم جریمه ۱۸۰ میلیون ریالی برای ۲ پرونده قاچاق البسه زنانه خبر داد و اظهار داشت: این محموله ها با هوشیاری ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی کشف و رئیس شعبه هفتم رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان قزوین پس از استعماع دفاعیات متهمین و بررسی نتایج استعلامات و مدارک، این افراد را جمعا به پرداخت ۱۸۰ میلیون تومان جزای نقدی و ضبط ۱۶۰۰ ثوب انواع البسه و ۵۰۰ثوب شلوار زنانه و ۱۸۵ قلم لوازم آرایشی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت عامل قاچاق بیش از ۵۰۰ ثوب انواع البسه در این استان خبر داد و گفت: شعبه هفتم رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان قزوین پس از دریافت گزارش این تخلف، ضمن احضار متهم و استماع دفاعیات وی، با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی لازم، تخلف را محرز اعلام و حکم به ضبط محموله و پرداخت ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: