کد خبر: ۷۶۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
حجت الاسلام ابوترابی:
امام جمعه موقت تهران گفت: یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب این بود که ارتش در مقابل ملت قرار نگرفت و در کنار مردم بود.
یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب این بود که ارتش مقابل ملت قرار نگرفت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت:یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی این بود که ارتش در مقابل ملت قرار نگرفت و در کنار مردم بود و نیروی هوایی هم پرچم دار این حرکت شد.

وی در ادامه افزود:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه امام این بود که ارتش باید  به طور کامل حفظ شود، شهید دکتر چمران هم با این تفکر امام همراه بود و در مجموع ارتش جهموری اسلامی ایران حفظ شد.

امام جمعه موقت تهران اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران  را دستاورد دو رویداد مهم دانست و بیان داشت: یکی حفظ ارتش به دست امام خمینی(ره)، یاران امام و مردم همیشه در صحنه ایران بود و دیگری دفاع مقدس که باعث شد ظرفیت های بسیار جدید و قدرمندی شکل بگیرد.

حجت الاسلام ابوترابی اظهار داشت: دشمن همواره به دشمنی با نقاط قوت و اثرگذار نظام اسلامی پرداخته و ولی فقیه نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و دشمنان و بدخواهان کشورمان به دشمنی با این اصل اصولی می پردازند.

امام جمعه موقت تهران، ارتش جمهوری اسلامی ایران را نیروی قدرتمند بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای نظامی کشور امروز یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت در کشور محسوب می‌شود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هر زاویه‌ای باید در بالاترین سطح از اقتدار باشند.

حجت الاسلام ابوترابی اظهار امیدواری کرد و بیان داشت:امیدوارم خداوند متعال بر قدرت و توان نیروی هوایی مسلح ما بیفزاید و ما شاهد رشد، شکوفایی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشیم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام ابوترابی یاد و خاطره سرلشکر شهید قرنی و شهید خلبان فکوری را گرامی و اظهار داشت: شهید قرنی فرمانده ارزشمند، یک دانشمند بزرگ و شخصی با ایمان در بدنه ارتش و شهید فکوری نظامی که در اوج روزهای اول انقلاب که جریانات خلق مسلمان در تبریز شکل گرفته بود وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: