کد خبر: ۷۶۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۱
سفیر ایران در مسکو با سرگئی ورشنین، معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.
رایزنی سنایی با معاون وزیر خارجه روسیه درباره آخرین تحولات سوریه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، طرفین در این ملاقات روابط دو جانبه ، منطقه ای و بین‌الملل را مورد بررسی قرار دادند.

مهدی سنایی در این دیدار با اشاره به اینکه  تحولات منطقه و جهان از سرعت زیادی برخوردار است، تاکیدکرد: شرایط کنونی اقتضا دارد تا ایران و روسیه رایزنی ها ی فشرده و متراکم داشته باشند .

ورشنین نیز در این ملاقات خاطرنشان کرد : اوضاع کنونی سوریه و منطقه و جهان خطرناک است و هدف اصلی ما جلوگیری از گسترش این وضعیت می باشد . لذا ما تلاشهای فشرده دیپلماتیک خود را در سطوح مختلف منطقه ای و بین الملل ادامه می دهیم .

 وی افزود :همکاری سه کشور ضامن آستانه در خصوص بحران سوریه ، کار آمد و موفق بوده است و ما به این همکاری‌ها ادامه خواهیم داد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
القاعده ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات وبحرین و با حمایت آمریکا، انگلیس وفرانسه درمنطقه جنایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.

تروریست ها ازسال 2011 تاکنون با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، بحرین، ترکیه واسرائیل درسوریه، لبنان، عراق ومنطقه جنایت می کنند وهمچنان نیزادامه دارد.

عربستان، امارات، بحرین و اسرائیل سه سال است با حمایت آمریکا، انگلیس وفرانسه درسایه سکوت سازمان های بین المللی دریمن جنایت می کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: