کد خبر: ۷۶۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۱۱
پرسپولیس اقتدار این فصلش را از لیگ برتر، به لیگ قهرمانان آسیا هم منتقل کرده است.
انتقال پادشاهی پرسپولیس از ایران به آسیا/ عملکرد پرسپولیس در دور گروهی ادوار لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،شکست السد در تهران پرسپولیس را به عنوان صدرنشین، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرستاد. آن‌ها پیش از این، فقط یک بار در لیگ قهرمانان به عنوان تیم صدرنشین صعود کرده بودند. تیم برانکو با ثبت ۱۳ امتیاز از ۶ بازی، بهترین عملکرد سرخپوشان در دور گروهی لیگ قهرمانان را هم ثبت کرد. پیش از این بهترین عملکرد پرسپولیس، سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۵ بود.

 


جالب اینجاست عملکرد پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان، شباهت زیادی به کارنامه آن‌ها در لیگ برتر دارد. پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر ۶۱ امتیاز از ۲۸ بازی گرفته‌اند و میانگین ۲،۱۷ امتیاز از هر بازی را گرفته‌اند. به گزارش نود، برانکو سومین فصل حضورش در ایران، توانسته این اقتدار را از لیگ برتر، به آسیا هم منتقل کند و با میانگین ۲،۱۶ امتیاز از هر بازی، صدرنشین گروهش و امتیاز آورترین پرسپولیس ادوار لیگ قهرمانان آسیا شود.


عملکرد پرسپولیس در دور گروهی ادوار لیگ قهرمانان آسیا

۲۰۰۲/۰۳
۳ بازی ۶ امتیاز


۲۰۰۹
۴ بازی ۷ امتیاز


۲۰۱۱
۶ بازی ۵ امتیاز


۲۰۱۲
۶ بازی ۱۱ امتیاز


۲۰۱۵
۶ بازی ۱۲ امتیاز


۲۰۱۷
۶ بازی ۹ امتیاز


۲۰۱۸
۶ بازی ۱۳ امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: