کد خبر: ۷۶۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۳۲۰
بانک ملت و شرکت های وابسته به صورت فعال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حضور پیدا کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، غرفه این بانک و شرکت های گروه مالی ملت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران، آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.
بر اساس این گزارش، کارشناسان بانک ملت و شرکت های زیرمجموعه، با استقرار در محل غرفه، آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در زمینه امور بانکی و مالی هستند.
این گزارش حاکی است، یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از روز ۲۷ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع شده است و تا روز سی ام فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.
بانک ها، شرکت های بیمه و شرکت های بورسی، خدمات و محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند و علاقمندان می توانند تا روز ۳۰ فرودین ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: