کد خبر: ۷۶۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۲۸۸
علی قلی‌زاده هافبک سایپا بدون شک این روزها یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان لیگ ایران است. بازیکنی که هم خوب گل می‌زند و هم خوب گل می‌سازد.
بی‌اطلاعی ستاره نقل و انتقالات از پیشنهاد استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علی قلی‌زاده هافبک سایپا بدون شک این روزها یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان لیگ ایران است. بازیکنی که هم خوب گل می‌زند و هم خوب گل می‌سازد.

 

قلی‌زاده که در بازی‌های اخیر به خوبی درخشید و کمک کرد سایپا به رده دوم جدول برسد، به نوشته آخرین خبر، این روزها خواهان زیادی دارد. او ظاهرا نه تنها از تیم‌های بزرگ داخلی بلکه از چند تیم خارجی هم با پیشنهادهای خوبی مواجه شده که قرار است به زودی در مورد آنها تصمیم بگیرد: «من هم چنین اخباری را شنیده‌ام اما همه آنها در حد حرف‌ و حدیث‌ است و هنوز به شخصه نه پیشنهادی به دستم رسیده و نه صحبتی با باشگاه سایپا در این خصوص صورت گرفته اما با این وجود از هواداران استقلال که دائم پیگیر حضور یا عدم حضورم در این باشگاه هستند و پست‌هایی در این رابطه می‌گذارند تشکر می‌کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: