کد خبر: ۷۶۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۰۷
نمایندگان ماده مربوط به مهلت شش‌ماهه به دولت برای تعیین تکلیف واگذاری‌ها را در طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ حذف کردند.
مجلس با مهلت شش‌ماهه به دولت برای تعیین تکلیف واگذاری‌ها مخالفت کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی کلیات طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی اختصاص داشت، پس از تصویب کلیات، وارد جزئیات این طرح شده و ماده ۱ آن را بعد از بحث و بررسی طولانی با ۱۲۲ رای موافق، ۴۹ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در مجلس حذف شد.

این ماده دولت را موظف می‌کرد که شش ماه بعد از ابلاغ این قانون، اقدام قانونی لازم را در جهت تعیین تکلیف واگذاری‌ها و جلب مشارکت بخش‌های غیردولتی و استفاده از روش‌های مشارکت‌های خصوصی و عمومی درحوزه‌های سلامت، آموزش و تحقیقات و فرهنگ را انجام دهد.

نمایندگان با این استدلال که در صورت تصویب این ماده دیگر مدارس دولتی در کشور باقی نخواهد ماند، این ماده را حذف کردند.

۸ ماده دیگر در جلسات بعدی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: