کد خبر: ۷۶۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۳۱۴
منچسترسیتی که با شکست تاتنهام توانست اختلاف خودش با منچستریونایتد را در ۵ هفته مانده به پایان فصل به ۱۶ امتیاز برساند.
پیام تبریک ژاوی از ایران برای پپ؛ تو هر جا باشی قهرمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، منچسترسیتی که با شکست تاتنهام توانست اختلاف خودش با منچستریونایتد را در ۵ هفته مانده به پایان فصل به ۱۶ امتیاز برساند، با شکست شاگردان خوزه مورینیو مقابل وست‌برومویچ برای پنجمین بار قهرمان انگلیس شد‌.

 

قهرمانی سیتی‌زن‌ها به همراه گواردیولا در لیگ برتر باعث شد تا ژاوی هرناندز با انتشار پیامی این قهرمانی را به سرمربی سابق خود در بارسلونا تبریگ بگوید.

 

ژاوی که روز گذشته  به همراه تیم السد قطر برای بازی مقابل پرسپولیس در ایران بود، با انتشار این پیام قهرمانی گواردیولا در لیگ برتر را تبریک گفت: «همه قهرمانی‌ها را در خاطر خود نگه می‌دارند و مسلما هیچ کس افتخارات تو را فراموش نخواهد کرد. اسپانیا، آلمان و حالا هم انگلیس! تو هر جا باشی قهرمانی. قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر به عنوان سخت‌ترین لیگ دنیا بار دیگر نشان داد که تو بهترین هستی. خوشحالم که در کارنامه فوتبالی خودم نام یکی از بهترین مربیان دنیای فوتبال را می‌بینم و برایت تداوم این قهرمانی‌ها را آرزو می‌کنم.‌»

 

گفتنی است ژاوی روز گذشته برای دومین بار به همراه السد قطر در ورزشگاه آزادی به میدان رفت. پیش از بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس این ستاره اسپانیایی با همین تیم قطری در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی به مصاف استقلال رفت. در آن دیدار استقلال در ضربات پنالتی توانست السد را شکست دهد و به عنوان چهارمین نماینده ایران جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. به نوشته خراسان ورزشی، ژاوی روز گذشته دومین حضور خود در ورزشگاه آزادی تهران را این‌بار مقابل تیم سرخ‌پوش پایتخت تجربه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: