کد خبر: ۷۶۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
نمایندگان مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی موافقت کردند.
مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون سیاست‌های کلی اصل ۴۴ موافقت کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴‌ قانون اساسی اختصاص داشت، کلیات این طرح پس از توضیحات طراحان و نماینده دولت و اعلام موافقت کمیسیون و دولت، به تصویب رسید.

کلیات این طرح که در ۹ ماده ارائه شده، در نهایت با ۱۲۸ رای موافق، ۳۸ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۱۴ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید و نمایندگان هم‌اکنون وارد بررسی جزئیات آن شدند.

این طرح درپی قرائت گزارش نظارتی هفته گذشته کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی ارائه شده است که در آن، به عملکرد ضعیف دولت در اجرای قانون سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اجرای تنها یک چهارم از احکام این قانون اشاره شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: