کد خبر: ۷۶۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۰
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد.
تدوم بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در اکثر محورهای استان خراسان شمالی برف در حال باریدن است و علاوه بر آن در محورهای جوین-بردسکن، قوچان-درگز و سرولایت-قوچان در استان خراسان رضوی نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی با اشاره به محورهای بارانی کشور نیز گفت: اکثر محورهای استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، لرستان، مرکزی، یزد و غرب استان تهران بارانی است و در شرق استان تهران نیز محورهای جاجرود، شریف آباد و چرمشهر و در استان کرمان نیز محور شهر بابک بارانی گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محورهای قوچان-درگز،  گردنه تیوان و تربت حیدریه-مشهد در استان خراسان رضوی نیز دارای مه گرفتگی و همراه با کاهش دید گزارش شده است و محور زرند-دیهوک و شهر بابک در استان کرمان نیز دارای وزش باد و گرد و خاک است.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: باند شمالی آزادراه تهران کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج قزوین از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری دارای ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و در دیگر محورها مشکل جوی و ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: