کد خبر: ۷۶۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر از آماده‌باش چهار اکیپ راهداری این شهرستان در پی بارش شدید باران خبر داد.
آماده‌باش ۴ اکیپ راهداری پلدختر در پی بارش شدید باران
به گزارش خبرداغ ، احسان بیرانوند در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: هم‌زمان با ورود سامانه بارشی به شهرستان پلدختر چهار اکیپ راهداری با ۱۰ نیرو با خودروهای سبک و سنگین به تجهیزات کامل در محورهای مواصلاتی شهرستان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی افزود: با توجه به اینکه بارش باران و تگرگ در محورهای کوهستانی با شدت بیشتری همراه خواهد بود راهداران برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به هم‌وطنان در این محورها مستقر شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر تأکید کرد: رانندگان بدون تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ از تردد در جاده‌ها پرهیز کنند.

بیرانوند در خصوص وضعیت راه‌های شهرستان نیز گفت: هم‌اکنون همه محورهای شهرستان باز بوده و تردد در حال انجام است و اکیپ‌های راهداری مستقر در جاده در حالت آماده‌باش بوده و تا پایان بارش‌ها آماده خدمت‌رسانی در این زمینه هستند.

وی گفت:مردم برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های شهرستان با شماره تلفن ۱۴۱ و ۰۶۶۳۲۲۲۲۸۲ تماس حاصل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: