کد خبر: ۷۶۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۰
در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ که در تهران برگزار شد، الهه احمدی بر اساس قانون جدید مسابقات تیراندازی به جای 40 تیر، 60 تیر زد و موفق به کسب 3/630 امتیاز شد و بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.
زن تیرانداز ایرانی رکورد جهان را شکست
الهه احمدی تیرانداز المپیکی ایران با ثبت 630/3 امتیاز رکورد قهرمان جهان را که توسط نماینده چین در مسابقات جهانی به دست آمده بود ارتقاء بخشید.

به گزارش خبرداغ به نقل از فدراسیون تیرانداری، در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ که در تهران برگزار شد، الهه احمدی بر اساس قانون جدید مسابقات تیراندازی به جای 40 تیر، 60 تیر زد و موفق به کسب 3/630 امتیاز شد و بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.

بر اساس این گزارش، «سون نیگ» از چین در مسابقات جهانی مکزیک که اسفند ماه 96 برگزار شد با کسب امتیاز 5/629 عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرده بود.

با توجه به اینکه رقابت های آزاد ایران جزو تقویم جهانی نیست رکوردگیری به صورت رسمی ثبت نمی شود اما در هر حال بر اساس این رکوردگیری داخلی احمدی موفق شده است رکورد قهرمان جهان را بشکند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: