کد خبر: ۷۶۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۱
بلومبرگ:
جان بولتون در سال 2003 به عنوان معاون ‏وزیرخارجه جرج بوش در حوزه کنترل تسلیحات زمینه خروج آمریکا را از چارچوب توافق شده برای خلع ‏سلاح کره شمالی را فراهم کرد. بولتون بعدا در اظهاراتی بیان کرد که به اطلاعاتی دست یافته است کره ‏شمالی برنامه سانترفیوژ خود را پنهان کرده است. وی بوش را به جای پیگیری دیپلماسی به عقب نشینی از ‏توافق متقاعد کرد. وی نوشت: «این پتکی بود که من دنبالش بودم.»
بولتون سابقه خروج از توافق با کره شمالی را دارد / آیا داستان مشابه درباره برجام تکرار می‌شود؟

بلومبرگ نوشت: هنگامی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درصدد پاره کردن توافق هسته ای ایران است تنش ها در ‏سرتاسر خاورمیانه شعله ور شده است. جان بولتون مشاور جدید امنیت ملی که جنگ طلب است آماده برای ‏شروع کار است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، در ادامه این گزارش آمده است: وی به عنوان یک کهنه سرباز دولت های جمهوری خواه خواستار اقدام نظامی برای توقف ‏ایران از دستیابی به بمب هسته ای است. بنابراین در روز دوشنبه رهبری جایگاه کلیدی در کاخ سفید را ‏برعهده گرفته است.

حسن روحانی رئیس جمهور ‏ایران در روز فناوری هسته ای ملی در تهران قبل از ارسال نمایندگانش به نشست پکن از 83 « دستاورد ‏هسته ای» توسط دانشمندان ایرانی پرده برداشت که این حاکی از نقش کلیدی و تعیین کننده چین در برنامه ‏غیرنظامی ایران است.

دونالد ترامپ یک ضرب الاجلی را در 12 می برای بهبود یا پاره کردن توافق دوران ‏اوباما معین کرده است که طبق این توافق تحریم ها علیه ایران در ازای محدود کردن فعالیت هسته ای لغو می ‏شود. یک کارشناس سیاست خارجی و استاد دانشگاه تهران معتقد است: « لغو یکجانبه توافق از سوی ‏آمریکا زمینه ایجاد بحران دیپلماتیک بین آمریکا و سایر کشورهای امضاکننده توافق را فراهم می کند. آینده ‏توافق همراه با شک و تردید های زیادی همراه است.»

در حالی که باراک اوباما برجام را برای ایران یک نقطه ‏عطف برای دیپلماسی نام برده است اما دونالد ترامپ این سند را به دلیل عدم توجه به برنامه موشکی و ‏حمایت از گروه های تروریستی مورد انتقاد قرار داده است. برخی از متحدان وفادار از جمله عربستان ‏سعودی و اسرائیل رقبای منطقه ای ایران از همان ابتدا با این توافق مخالف بوده اند. این در حالی است که ‏آمریکا تایید کرده است که ایران به تمام تعهدات خود پای بند بوده است. بریان هوک فرستاده ترامپ برای ‏آخرین جلسه کمیته نظارت بر برجام در وین بر این تاکید کرد: ایران روح توافق را با ایجاد اختلال در صلح ‏و امنیت منطقه ای و بین المللی نقض کرده است. ‏

این نشست 16 مارس در راستای تمرکز بر نگرانی های آمریکا برگزار شده است. هر چند که بازرسان آژانس ‏به طور مکرر پای بندی ایران را به این توافق تایید کردند اما آمریکا درصدد جلوگیری از دستیابی ایران به ‏مزایای اقتصادی است. آمریکا با تهدید ایران برای بازگشت مجدد تحریم ها مانع سرمایه گذاری شرکت ها ‏دیملر ای جی، ایرباس اس ای و پژو اس آ در ایران شده است. در حال حاضر چین و روسیه سرمایه گذار ‏عمده در ایران هستند. ایران در حال حاضر درصدد اطمینان سازی به کشورهای عضو برجام است تا آن ها به ‏تعهدات خود مبتنی بر سند برجام برای ساخت راکتور برای تولید ایزوتوپ های کاربردی در محصولات با ‏تکنولوژی بالا برای صنایع از مراقبت های بهداشتی تا مهندسی تبعیت و اجرا کنند. این تعهد فوق کلید متقاعد ‏کردن ایران برای تخریب اکثر راکتورهای اراک بود. اراک به عنوان مکانی برای تولید ایزوتوپ های پزشکی و تولید پلوتونیوم برای تسلیحات طراحی شده ‏بود.‏

بخشی که منجر به عصبانیت ایران و حامیان دیگر توافق شده است انتصاب جان بولتون توسط ترامپ است ‏کسی که دارای سابقه نابود کردن توافق را در کارنامه خود دارد. وی در سال 2003 به عنوان معاون ‏وزیرخارجه جرج بوش در حوزه کنترل تسلیحات زمینه خروج آمریکا را از چارچوب توافق شده برای خلع ‏سلاح کره شمالی را فراهم کرد. جان بولتون بعدا در اظهاراتی بیان کرد که به اطلاعاتی دست یافته است کره ‏شمالی برنامه سانترفیوژ خود را پنهان کرده است. وی بوش را به جای پیگیری دیپلماسی به عقب نشینی از ‏توافق متقاعد کرد. وی نوشت: «این پتکی بود که من دنبالش بودم.» پس از این کره شمالی به سرعت برنامه ‏تسلیحاتی خود را توسعه داد و اولین بمبش را در سه سال بعد به آزمایش رساند. یک استاد دانشگاه ‏تهران در اظهاراتی بیان کرد که دیپلمات های ایران کاملا از تجربه کره شمالی و نقش جان بولتون آگاه هستند. وی در ادامه افزود که به ادامه توافق خوش بین نیست. ‏وی گفت: «بولتون انسان بسیار خطرناکی است. او می خواهد آن چه را که برای مدت طولانی به دنبالش ‏بوده است که همان تغییر رژیم است دست پیدا کند.»‏

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
اکنون وقت آن فرا رسیده است که دیوان بین المللی کفیری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی درسوریه، عراق، یمن ومنطقه خاورمیانه هستند به پای میزکحاکمه دراین دیوان بین المللی بکشاند.
افزایش فروش تسلیحات بریتانیا به عربستان درجنگ یمن.
فروش بمب وموشک های بریتانیایی به عربستان ازآغازجنگ یمن 500 درصد افزایش یافته است.
عربستان سعودی سه سال است به همراهی امارات، بحرین، سودان، اسرائیل و با حمایت آمریکا، انگلیس وفراتسه با بمباران، قتل عام ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات وحشیانه وحشی گری را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کند
ورلد تریبیون به نقل از منابع دیپلماتیک در گزارشی از نقش ناتو در تجهیز گروه داعش و ارسال تسلیحات مورد نیاز این گروه تروریستی خبر داد.

تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
ورلد تریبیون، منابع دیپلماتیک اعلام کردند که گروه داعش سفارش تسلیحات ضد تانک، انواع موشک، خمپاره و وسایل ارتباطی را به اروپا ارائه کرده و از طریق کشورهای عضو سابق اتحاد جماهیر شوروی مانند بلغارستان، کرواسی، رومانی و اوکراین این سفارشات را تهیه کرده است.

طبق گزارش منتشر شده از طریق میدل‌ایست نیوزلاین یک دیپلمات اعلام کرده است: "گروه داعش از تسلیحات ضبط شده آمریکایی در عراق استفاده می‌کند اما اغلب تجهیزات مورد نیاز خود را از بلوک شرق تهیه می‌کند که یک سال پیش سفارش داده است."

در 12 آگوست یک منبع دیپلماتیک به این مطلب اشاره کرد که ناتو، به ویژه ترکیه به تامین تسلیحات مورد نیاز داعش کمک می‌کند. به گفته این منبع سرویس‌های اطلاعاتی ناتو پرداخت‌های مالی و انتقال تسلیحات مورد نیاز داعش از اروپا، تحت عنوان کمک‌های بشردوستانه به سوریه را تسهیل می‌کند.

این منبع به ریانووستی اعلام کرد که داعش سفارش خرید تسلیحات مورد نیاز خود را از اوایل سال 2013 آغاز کرده است. یک منبع که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که کرواسی تامین خودروهای نفربر زرهی و چندین نوع موشک‌انداز را برعهده داشته و رومانی نیز اقدام به فروش تانک‌های جنگی و تجهیزات پیاده‌نظام اوکراینی به داعش کرده است. به گفته وی بلغارستان نیز وظیفه تامین مهمات را برعهد داشته است.

به گفته منابع، ترکیه و یوگوسلاوی سابق نقشی کلیدی در تسلیح گروه داعش داشته‌اند. این منابع معتقدند که از طریق جذب نیرو در کشورهای بوسنی، بلغارستان و کوزوو برای نبرد در عراق و سوریه کمک زیادی به داعش شده است.

این درحالی است که در 11 آگوست کوزوو دست‌کم 40 مظنون به عضویت در گروه داعش را بازداشت و مقادیر زیادی مهمات و سلاح از آنها ضبط کرد. از سوی دیگر تصور بر این است که بیش از 200 نیرو از منطقه کوزوو با عضویت در گروه داعش و جبهه النصره در عراق و سوریه حضور دارند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
بمباران شیمیایی شردشت، توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی انگلیس، فرانسه، آلمان با کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره یک عربی و به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا،انگلیس، فرانسه، آلمان، مدعیان دروغین حقوق بشرو سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک نوکران درسازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل بیش از30 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند، سکوت اختیارکرده اند.
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
آمریکا شریک جنایات صدام است.
انگلیس شریک جنایات صدام است.
فرانسه شریک جنایات صدام است.
آلمان شریک جنایات صدام است.
عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.


بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر.
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند.
آمریکا جنایتکارشماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
کاخ سفید ازسال 1357 تاکنون درفرانسه با گروهک تروریستی منافقین همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، پاکستان ومنطقه با تروریسم همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
واشنگتن حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
هرچه می توانید روی موشک کاری کنید/ آمریکا باید سیلی بخورد.
دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود.
آمریکا ازسال 1357 تاکنون ثابت کرد که با ملت دشمن است، نه موشک
چرا آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ درتاریخ 1367/04/12
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران درتاریخ 1367/04/12 وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و...
فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمسلمانان منا!
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
رفتارهای تروریستی عربستان ومتحدانش دریمن و منطقه را محکوم می‌کنیم
عربستان ومتحدانش مرتکب جنایت جنگی دریمن شده اند.
عربستان ومتحدانش مرتکب جنایت علیه بشریت دریمن شده اند.
عربستان همدست القاعده دریمن است.
عربستان همدست داعش دریمن است.
نیروهای ائتلاف سعودی سه سال است درسایه سکوت سازمان های بین المللی با حمایت آمریکا وغرب به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن حمله می کنند.
عربستان سعودی را باید به عنوان بزرگترین دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مسلمانان وبشریت معرفی کرد.
دیگرهیچ کس به آل سعود اعتماد نمی کند.
علت تمام جنایات علیه مسلمانان درمنطقه تروریست ها تحت حمایت عربستان ومتحدانش است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
آن چیزی که بیش ازهرچیز این مردم دنیا را رنج می دهد بی نظمی، بی قانونی، بی عدالتی، کوتاهی، سکوت، ناتوانی، خیانت های سازمان های بین المللی درمقابل تجاوز وحشیانه وحشی گری آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی است.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
بنده ازآزمایش موشکی کره شمالی استقبال می کنم.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
بالاخره پس از هجمه شدید تبلیغاتی علیه سوریه بادکنک آمریکا در سوریه ترکید و فقط چند موشک در اطراف دمشق منفجر شد. اگر ملت‌ها در صحنه باشند دشمنان کاری از پیش نخواهند برد.


بشار اسد همه سلاح‌های شیمیایی سوریه را بار کشتی کرد و تحت نظارت سازمان ملل مثل قذافی تحویل داد ولی آمریکای شیطان بزرگ و نوچه‌های اروپایی‌اش به بهانه واهی استفاده از چنین سلاح‌هایی، به سوریه حمله کردند. این سند روشنی است که اگر همه موشک‌ها و صنایع آن را هم بدهیم ولی سیاست منطقه‌ای‌مان را با آنها یکی نکنیم باز هم به همین بهانه ما را تحریم و سرکوب خواهند کرد. در پاسخ جریان غربگرای داخلی که به دروغ القا می‌کنند اگر تسلیم برجام موشکی نشویم تحریم و سایه جنگ از کشور رفع نمی‌شود! باید گفت مگر تجربه برجام هسته‌ای که پیش روی ماست را نمی‌بینید؟


حمله به خاک سوریه به بهانه پوچ حمله شیمیایی دولت این کشور بار دیگر به پوشالی بودن سازمان ملل مهر تایید زد و ثابت کرد بوجودآورندگان این سازمان‌ها به قوانینی که خودشان وضع کرده‌اند پایبند نیستند. خجالت‌آور است که دبیرکل سازمان ملل به جای محکومیت حمله موشکی غیرقانونی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه فقط تقاضای خویشتنداری کرد.


روزی خواهد رسید که بن سلمان این شاهزاده بی‌عقل عربستان وقتی دستانش خالی شد فاش می‌کند که چگونه پول‌هایی را که از شاهزاده‌های دزد ثروت ملت عربستان دزدیده ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به سرقت برده و به قول معروف دزد به دزد زده است.


آمریکای جنایتکار و هم‌پیمان‌هایش به چوپان دروغگویی تبدیل شده‌اند که دیگر حرفشان خریداری در نزد افکار عمومی ندارد. آنها پرونده سیاه خود را هر روز سیاه‌تر می‌کنند.


در قضیه حمله به سوریه گفت‌وگوی تلفنی و محکوم کردن زبانی کافی نیست. سفارتخانه‌های کشورهای انگلیس و فرانسه باید به کاردار تنزل پیدا بکند تا بفهمند جنایتکار جنگی بودن مجازات دارد. دست‌کم باید سفرای کشورهای شرکت‌کننده در تجاوز موشکی جمعه شب، به وزارت امور خارجه احضار می‌شدند تا نشان داده شود که دولت، در برابر حمله به پیشانی مقاومت منطقه بی‌تفاوت نمی‌ماند.


دولت‌های عربی که در قبال حمله کشورهای جنایتکار غرب به سوریه ساکت شده‌اند بدانند که فردا نوبت آنان خواهد رسید. نتیجه سازش با دشمنان چیزی جز ذلت نخواهد بود.


آیا با تجاوز نظامی آشکار اخیر انگلیس خبیث و فرانسه پلید به سرکردگی شیطان بزرگ به سوریه، همچنین فرمایش رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، در جنایتکار اعلام نمودن سران شیطان‌صفت این کشورها، وقت آن نرسیده که دولت و مجلس، عاجلا در روابط ایران اسلامی با این کشورها تجدیدنظر کرده و با اقدام انقلابی، پاسخی دندان‌شکن به این جرثومه‌های فساد و تباهی بدهند؟


از دولت محترم درخواست می‌شود تا عذرخواهی رسمی سه کشور خبیث حمله‌کننده به سوریه، اجازه ورود هیچ‌یک از اتباع این کشورها را به جمهوری اسلامی ندهند. سفرای آنها را هم احضار کرده، مراتب نفرت ملت و دولت را از این اقدام شرم‌آور یادآور شوند.


خنده‌دار است آمریکا و انگلیس دولت سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی می‌کنند در حالی که خودشان جنایتکار جنگی هستند و این سلاح‌ها را در گذشته در اختیار صدام قرار داده‌اند تا علیه ایران و مردم کشور خودش استفاده کند.


با وجود رهبری همچون امام خامنه‌ای که مراکز مطالعاتی دنیا بعد از هر سخنرانی ایشان، هراسان در تکاپوی آن هستند که نفوذ کلام ایشان در دنیا را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند، چرا باید در داخل کشور مشکل داشته باشیم؟ اگر مسئولان اجرایی کشور عملکرد خود را با رهنمودهای ایشان منطبق کنند مردم به چشم خود حل مشکلات را خواهند دید.


وزیر خارجه نگون‌بخت ترکیه از تجاوز جنایتکاران به همسایه‌اش سوریه، اظهار خرسندی کرده است. اگر یک جو غیرت و انسانیت داشت می‌بایست حداقل سکوت می‌کرد، محکوم کردن پیشکش!


درحالیکه سران وحشی غرب، صهیونیست‌ها و آل‌سعود از هیچ ددمنشی علیه ایران و جبهه مقاومت دریغ نمی‌کنند در داخل کشور شاهد فتنه فتنه‌گران نفوذی در قدرت هستیم و امیدواریم رسوا شوند.


شهادت مظلومانه سی فلسطینی و زخمی شدن 1500 تن از مردم مظلوم در جریان حمله وحشیانه غاصبان صهیونیستی به تظاهرکنندگان فلسطینی در غزه به خوبی از عجز و استیصال آدم کشان صهیونیستی در برخورد با جریان انتفاضه حکایت دارد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
کشورها ازتجاوزنظامی آمریکا، انگلیس وفرانسه به سوریه حمایت کردند حامیان اصلی تروریسم درسوریه هستند.
از2001 تاکنون هیچ سندی دال برمقابله ناتو با طالبان وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد ناتو با تروریسم وطالبان مقابله می کند.
حمايت دبیرکل بی ادب و بی فرهنگ ناتو از تجاوز نظامي آمريکا، انگلیس وفرانسه شرم آور است.
رفتارناتو شرم آوراست.
رفتار دبیرکل بی ادب ناتو دراین زمینه شرم آوراست.
ناتو درافغانستان با طالبان همکاری می کند.
ناتو درسوریه با داعش همکاری می کند.
آمریکا وناتو داعش را وارد افغانستان کردند.
ناتو یکی ازحامیان اصلی تروریسم درافغانستان وسوریه است.
نباید درقبال جنایات ناتو درافغانستان وسوریه سکوت کرد.
ناتو به داعش کمک نظامی می کند.
هرجا ظلمی، خیانت وستم است رد پای ناتو را می توان دید.
منبع تامین تسلیحات داعش کجاست؟ توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، بحرین، ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی!
منابع مالی داعش ازکجاست؟ توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، بحرین، ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی!
داعش وسلاح خود را چگونه تامین می کند؟ توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، بحرین، ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی!
تسلیحات جبهه النصره چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، بحرین، ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی!
هیچ کشوری دردنیا درسایه مدعیان حقوق بشر به عدالت و رفاه نرسیده است.
ازهنگام سرنگونی رژیم صدام درسال 2003 و دولت عراق براثرآن هزاران کودک عراقی جان خود را ازدست دادند سربازان نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی وانگلیسی به زنان ودختران عراق بی رحمانه تجاوزکردند ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا وانگلیس نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، انگلیس وفرانسه درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازسال 2011 تاکنون به تروریست ها درسوریه پول وسلاح ارسال می کند.
رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسوریه با تروریست های داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی همکاری می کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: