کد خبر: ۷۶۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۶
اتحادیه اروپا از روسیه و ایران خواست تا از نفوذ خود بر حکومت سوریه برای عدم استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور استفاده کنند.
درخواست اتحادیه اروپا از روسیه و ایران درباره سوریه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، اتحادیه اروپا از ایران و روسیه خواست تا از نفوذ خود بر حکومت سوریه با هدف جلوگیری از هرگونه استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور استفاده کنند.

اتحادیه اروپا در نشست مشترک خود با سازمان منع سلاح شیمیایی اعلام کرد که این اتحادیه از همه کشورها به ویژه ایران و روسیه می‌خواهد تا از نفوذ خود برای ممانعت از استفاده هرگونه سلاح شیمیایی در سوریه به ویژه از سوی حکومت این کشور استفاده کنند.

بامداد شنبه گذشته، سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس اهدافی را در سوریه هدف حملات موشکی خود قرار دادند و بیش از ۱۰۰ موشک را شلیک کردند.

به نقل از رویترز،  این کشور اعلام کردند که این حملات را در پاسخ به حمله شیمیایی ادعایی اخیر در دوما انجام داده‌اند که نظام سوریه را مسئول آن می‌دادند. دمشق بارها اتهام‌های وارده را رد کرد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: