کد خبر: ۷۶۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۵۱۶
دو بازیکن استقلال در صورت دریافت کارت زرد برابر الهلال دیداررفت مرحله حذفی را از دست خواهند داد.
زنگ خطر برای شاه ماهی های  استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلال بازی حساسی در دور برگشت هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا پیش رو بردارد و باید در کویت به مصاف الهلال عربستان برود.

 

در شرایطی که گفته می شد با اتمام مرحله گروهی اخطارها از کارنامه انضباطی پاک می شود بنا به قوانین کمیته مسابقات afc این اخطارها نه تنها پاک نمی شود بلکه تا مرحله یک هشتم نهایی به قوت خود باقی خواهد ماند.

 

مهدی رحمتی و پژمان منتظری دو بازیکن استقلال در صورت دریافت کارت زرد برابر الهلال دیدار رفت مرحله حذفی را از دست خواهند داد البته مجید حسینی هم شرایطی مشابه دارد اما او به خاطر آسیب دیدگی برابر الهلال غائب خواهد بود تا مشکلی برای دور بعد نداشته باشد. به نوشته شفقنا، آبی پوشان پایتخت با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارند و صعودشان را به دور بعد نهایی کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: